KURE BAZAAR 'COQUETTE'

woensdag, augustus 21, 2013

Aan het begin van de lente kwam ik met twee nieuwe leuke kleurtjes van Kure Bazaar naar huis. Voor zij die het Franse nagellakmerk niet kennen, deze nagellakken bestaan voor 85% uit natuurlijke ingrediënten zoals houtpulp, katoen, aardappelen en maïs en zijn dus beter voor je nagels. 

Ik koos toen voor twee koraalkleuren, 'Gypsy' en het iets donkerdere 'Coquette' omdat ik die wel leuk vind staan bij een gebruinde huid en een zomerse outfit. 'Gypsy' (klik) kregen jullie eerder al te zien en vandaag toon ik jullie 'Coquette'.


'Coquette' is een echte zomerkleur met een warme en mix van koraal en rood. Ik vind het prachtig! De textuur is minder dun dan 'Gypsy' die meer een jelly finish heeft, toch werkt hij netjes.

Dekt al na een laagje, maar ik breng er uit gewoonte altijd twee aan. Dit zijn trouwens twee laagjes zonder top coat! 

Ondertussen kan ik ook al een woordje uitleg geven over de houdbaarheid, en die is echt wel goed! Drie, vier dagen haal ik er makkelijk uit mits het gebruik van een top coat natuurlijk. 


Wat vinden jullie van de kleur?

Je vindt de lakjes van KURE BAZAAR bij Parfuma Antwerpen.
Prijs: 16,80 euro (10 ml)



2 reacties