ENKELE MUST HAVES VOOR DE HERFST!

vrijdag, augustus 30, 2013


De herfst is nog lang niet in zicht, toch begint het bij mij al goed te kriebelen om felle zomerkleurtjes en neons - die ik ondertussen echt wel gezien heb - in te ruilen voor rijke herfsttinten zoals bordeaux, blauw en groen die het komende seizoen weer helemaal in zijn.

Elk seizoen opnieuw kies ik enkele persoonlijke favorieten uit die perfect passen bij die ene blouse of jurk en waarvan ik weet dat ik ze de komende maanden heel vaak ga dragen.  


Het hoeft ook niet altijd iets nieuws te zijn, deze lakjes van Essie bijvoorbeeld werden uitgebracht in de winter van 2011. Ik vind ze nog altijd even mooi en trendy! Dit zijn 'School of Hard Rocks' (groen) en 'Bobbing for Baubles' (donkerblauw).



Nog maar pas in m'n bezit maar nu al grote liefde voor de Long-Wear Gel Eyeliner in 'Ivy Shimmer Ink'. Dit is echt zo'n mooie kleur!


Of ik nu donkerblauwe, paarse of groene eyeliner draag, zwarte mascara is nog altijd mijn grote favoriet. Deze Volume Glamour Max Holidays mascara is diepzwart en heeft een fijne borstel.


Deze lippenbalsem Crème de Rose van Dior is er eentje voor elk seizoen, al zal hij waarschijnlijk de komende herfst en wintermaanden iets vaker bovengehaald worden. Een must voor zachte lippen!


Geniet nog van jullie weekend!
Eva
xoxo



5 reacties

  1. echt leuk! :)
    http://fashionistasinwonderland.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleeeeuren! Echt op en top herfst :-) Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Essie lakjes en eyeliner komen op mijn herfstlijst te staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kun je eens laten zien hoe de eyeliner er op je ogen uitziet? Ik kan namelijk nergens voorbeelden vinden.

    BeantwoordenVerwijderen