DEAUTY: 1ST ANNIVERSARY BOX!

maandag, augustus 26, 2013


Op 10 september viert Deauty haar allereerste verjaardag, dezelfde dag als mijn verjaardag trouwens. Hoe leuk! Bijna een jaar geleden pakte Deauty als eerste in België uit (primeur!) met een beautybox waarbij je voor 15 euro maandelijks een aantal nieuwe beautyproducten (voornamelijk in reisformaat) toegestuurd kreeg. 

Ik herinner mij vooral de eerste edities met merken zoals Essie, Dermalogica, Kiehl's en Nuxe waar ik echt wel enthousiast over was en nu ook wel een beetje mis... Eerlijk is eerlijk, niet alle edities waren even leuk en bij sommige boxen had ik niet echt het gevoel iets nieuws ontdekt te hebben. Persoonlijk zou ik liever iets meer betalen maar dan wel met meer exclusiviteiten in de plaats.




Bon, laten we vlug de box van deze maand bekijken. Hij ziet er lang niet slecht uit, zeker niet met het verjaardagsmenu dat deze keer op papier vol bloemenzaadjes is gedrukt!

De inhoud:

- Garnier 'Perfect Blur': full size (50 ml)
- Bioderma 'Sensibio H2O': full size (100 ml)
- Maybelline 'Baby Lips': full size
- Avril blush: full size
- Clinique Long Lasting Lipstick 'All Heart': full size



GARNIER 'Perfect Blur': 10,99 euro

Volgens Garnier zijn vijf seconden voldoende om je huid mooi mat en strak te maken met deze gladmakende crème. Aan te brengen na de dagcrème voor een optimaal resultaat.

De ingrediënten zien er op het eerste zicht vrij ok uit en hij is niet geparfumeerd, deze ga ik dus zeker uitproberen.   

BIODERMA 'Sensibio H2O': 9,20 euro

Een absolute topper uit het Bioderma-gamma en standaard aanwezig in mijn badkamer is dit micellaire water Sensibio H2O. Het bevat geen parfum of alcohol en is bijzonder aan te raden voor de gevoelige huid en ogen.

Hier ben ik heel tevreden mee! Ik gebruik het vooral tijdens de zomermaanden omwille van het frisse gevoel en ook omdat hij waterproof mascara verwijdert zonder vette sporen na te laten.


MAYBELLINE 'Baby Lips': 3,99 euro

Een rijke hydraterende stick die je lippen verzorgt en herstelt, eindelijk ook bij ons verkrijgbaar. Hello, baby lips!

Heerlijk! Ik heb de variant 'mint fresh' die echt wel aangenaam is. Benieuwd of hij even voedend is als m'n andere favo lip balms. Zo'n stick is anders wel handig voor onderweg!



AVRIL 'Blush': 2 euro

Een mooie roze blos krijg je met deze pigmentrijke blush van Avril. Bevat geen parabenen en is dus zachter voor de huid.

Deze zegt me niet veel omdat ik geen roze blush gebruik. De rijke pigmentatie en huidvriendelijke formule zijn wel mooi meegenomen.

CLINIQUE Long Lasting Lipstick 'All Heart': 21,47 euro

Een satijnrode lipstick die bij elke gelegenheid past, een basic!

Ook deze zegt me persoonlijk niet heel veel omdat ik meer nude kleuren draag. Mijn zus daarentegen gaat er weg van zijn!




Zelf ben ik het meest tevreden met het micellaire water van Bioderma en de verzorgende stick 'Baby Lips' van Maybelline!

Als leuk extraatje biedt Deauty ook nog een gratis douchegel van Bioderma (100 ml) aan, af te halen in een iU van jouw keuze! 

Alle info over Deauty vind je hier!




7 reacties

  1. Ik vind het een mooie inhoud! Ik ben tevreden!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het zeker de moeite, zo mogen de volgende boxen ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een box waar ik ook wel tevreden over zou zijn, wat een fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inhoud, ik had wel verwacht dat het een andere box ging zijn dan de klassiek zwarte :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @kissandmakeupsbeautyblog: Daar ben ik ook heel benieuwd naar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond hem ook super, beter dan de laatste boxen, love it! Ik ben klaar voor het tweede jaartje Deauty :-) spannend!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen