CHANEL: LE VERNIS '589 ÉLIXIR'

vrijdag, augustus 16, 2013


Chanel bracht voor de komende herfst drie nieuwe tinten nagellak uit, 'Alchimie' (kaki met goudglans), 'Mysterious' (donker kaki) en 'Élixir' (grijzig roze). Alhoewel ik ze alle drie heel mooi en bijzonder vind, is er toch eentje die volledig mijn voorkeur wegdraagt. En die laat ik jullie vandaag zien.





Chanel omschrijft 'Élixir' als een melkachtig, iets grijzige roze tint. Ik vind het vooral eens wat anders dan de zoveelste roze of fuchsia kleur, zeker met dat vleugje grijze erin verwerkt die de kleur iets afgewassen geeft.   

De textuur van 'Élixir' is ook deze keer weer perfect en droogt prima! Dekkend in een laagje, al zorgt de tweede laag toch voor een intenser kleurresultaat zoals in het flesje.




Ik vind Élixir'  perfecte herfstkleur en vermoed dat dit wel eens een topper zou kunnen worden! Wat denken jullie?



De volledige collectie Superstition ligt vanaf 14 augustus 2013 in de winkels en kan je hier nog eens nalezen.

Prijs Le Vernis 'Élixir': 23 euro 




3 reacties