BOURJOIS 'IN THE NAVY + MANUCURE TOPPINGS MALIBLUE'

maandag, augustus 05, 2013


Bourjois haalde deze zomer haar inspiratie uit het zonnige Miami wat leidde tot een pittige collectie vol verrassende kleuren. Naast drie nieuwe kleuren 'lipgloss met 3D-effect' en een 'Nail Art Dotting Tool' zijn er ook twee nieuwe kleuren 'nagellak Vernis 1 Seconde' en 'Toppings Manucure' pareltjes in de collectie opgenomen.

Vandaag laat ik jullie de nagellakkleur 'In the Navy' zien, gecombineerd met de Manucure Toppings in 'Maliblue'






Dit lakje 'Vernis 1 Seconde' heeft met zijn platte en brede kwastje heel wat voordelen, het werkt snel én precies. De formule heeft wat weg van een gel waardoor je al snel een mooi egaal en dekkend resultaat bekomt bij één enkele laag.


De kleur zelf vind ik top! Hemelsblauw en op en top zomers. Afgewerkt met een laagje Manucure Toppings in 'Maliblue' zorgen deze gekleurde pareltjes voor een funky en trendy geheel.


De South Beach Souvenirs collectie is vanaf juli 2013 verkrijgbaar bij Di, Inno & Kruidvat.

- Nagellak 'Vernis 1 Seconde': 8,49 euro
- Manucure Topping: 8,49 euro
- Gloss Effet 3D: 10,99 euro
- Dotting Tool: 6,99 euro





4 reacties

  1. Doe voor mij maar zonder de caviar, die trend is bij mij echt nooit aangeslagen. De blauwe nagellak vind ik dan wel weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen