BOBBI BROWN: GEL EYELINER 'IVY SHIMMER INK' & 'GRANITE INK'

dinsdag, augustus 13, 2013


Iedereen heeft wellicht wel van die toppers in hun make-up tasje steken waarbij je bij jezelf bedenkt hoe je het ooit hebt zonder kunnen doen. Wel, de Long-Wear Gel Eyeliner van Bobbi Brown is daar een heel mooi voorbeeld van.

Ik hou van eyeliner, maar niet als ze al na enkele uren verdwenen zijn. Een goede eyeliner moet voor mij in de eerste plaats lang blijven zitten maar vooral ook makkelijk aan te brengen zijn. En, als het even kan in tal van leuke kleuren verkrijgbaar zijn. De Long-Wear Gel Eyeliner van Bobbi Brown voldoet wat mij betreft aan al deze eisen.




Een persoonlijke favoriet van mij is al jaren de Long-Wear Gel Eyeliner van Bobbi Brown. Ik had 'm al de kleuren 'Violet Ink' en 'Caviar Ink' (het artikel vind je hier en hier), en toen ik mij onlangs liet opmaken met de kleur 'Ivy Shimmer Ink' was ik meteen verkocht. 

In feite waren het twee kleuren die mijn aandacht trokken, 'Ivy Shimmer Ink' en 'Granite Ink''Ivy Shimmer Ink' is een donkergroene kleur met een ongelooflijk mooie shimmer, eentje die ik normaal nooit zelf zou kiezen.



Op de ogen toont 'Ivy Shimmer Ink' helemaal niet zo groen, eerder zwart met een groene weerschijn en juist dat vind ik heel mooi. 'Granite Ink' is ook mooi maar eerder neutraal, een donkergrijze matte kleur met een heel klein beetje kaki in.

Beide kleuren zijn zeker aanraders als je eens wat anders wilt dan gewoon zwart of bruin en ook uiterst draagbaar met bijvoorbeeld een nude oogschaduwkleur en flink wat zwarte mascara. 


De Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner is verkrijgbaar bij Cosmeticary en Parfuma.
Prijs: 23 euro


7 reacties

  1. Mooie kleuren, en goeie pigmentatie ook, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren ! Ik ben al een tijdje op zoek naar een donkergrijze eyeliner. Misschien moet ik deze maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Redhotjillypeppers: Granite Ink heeft een mooie matte finish, heb je liever donkergrijs met een shimmer dan is Graphite Shimmer ook wel een aanrader! :)

    @Sofie: Ivy Shimmer Ink is momenteel echt m'n favoriet! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al getwijfeld over de Ivy Shimmer ink, alleen al omwille van de naam ;). Maar ik vond hem nogal groen, maar de swatch ziet er inderdaad rustiger uit. De volgend keer moet die mee! Graphite Shimmer ink heb ik al en daar ben ik zeer tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik 'm in het potje zag twijfelde ik ook, maar eens aangebracht was ik echt onder de indruk! Hij toont ook veel minder groen op de ogen vind ik. Zeker eens uitproberen in de winkel dus! :D

      Verwijderen