BIO BEAUTÉ BY NUXE - 24HR MOISTURIZING MASK

maandag, augustus 19, 2013


Bio Beauté by Nuxe, het ecologische zusje van het Franse label Nuxe heeft mij in het verleden al enkele keren aangenaam weten te verrassen. Denk maar aan de fruitige Tinted Repairing Lip Balm, een intens voedende lippenbalsem mét een kleurtje waarmee je makkelijk de ganse dag door blijft smeren wegens te verslavend.

Onlangs werd er aan het gamma een nieuw hydraterend masker met actieve clementinecellen toegevoegd voor een onmiddellijke gladde en gehydrateerde huid, ideaal na een dagje zonnebaden of wanneer je huid gewoon dorst heeft. 




Het Smoothing and 24hr Moisturizing Mask heeft als doel de huid optimaal te hydrateren en werkt in op de 4 essentiële factoren van hydratatie.

- Actieve clementinecellen: fixeert het water in de opperhuid en beschermt de huidlipiden.
- Bio-extract van klaproosblaadjes: rijk aan complexe suikers dat het energiepotentieel van de cellen stimuleert.
- Extract van perenpitten: stimuleert de synthese van hyaluronzuur en helpt deshydratatierimpeltjes glad te strijken.
- Hyaluronzuur van natuurlijke oorsprong: versterkt het gladstrijkend effect voor een onmiddellijk zichtbaar resultaat. 


De textuur is zoals je ziet vrij vloeibaar en smeuïg, dankzij de toevoeging van een Bio-gel met aloë vera die rijk is aan water en daardoor ook heel makkelijk uit te strijken. 

Voor een intense hydratatie breng je een dikke laag van het masker aan en laat 5 tot 10 min. rusten. Vervolgens afspoelen met water of met een in lotion gedrenkt wattenschijfje.


Ik ben onder de indruk! Fijne droogtelijntjes op mijn voorhoofd lijken wel te zijn weggeveegd en mijn huid ziet er ook frisser en uitgeruster uit. Zijn smeuïge textuur en lichte citrusgeur - die door mijn gevoelige huid makkelijk wordt verdragen - zijn natuurlijk ook mooi meegenomen! 


(Zonder parabenen en geschikt voor alle huidtypes)



Het nieuwe 24hr Moisturizing Mask van Bio Beauté by Nuxe is bio-gecertificeerd en voor 98,9% van natuurlijke oorsprong. 
Verkrijgbaar bij de apotheek, parapharmacie of grootwarenhuis.

Prijs: 18 euro (50 ml)




8 reacties

  1. Klinkt super ! Bio beauté heeft echt fijne producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt zijn prijsje ook wel waard te zijn dus! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb nog niets getest van dit merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Redhotjillypeppers: Ik ben er ook fan van! ;-)

    @NailTalk: Absoluut! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt héél erg goed! Ik ben wel benieuwd geworden nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen