♥ TI SENTO

donderdag, juli 25, 2013


Op vlak van juwelen kies ik graag voor klassiekers zoals een solitaire ring of een paar eenvoudige oorstekers. Eenvoudig maar mooi, vind ik. Meestal verkies ik wit goud omdat ik daar het minst snel op uitgekeken raak, al durf ik mij de laatste tijd ook wel wagen aan een goudkleurig juweel.

De laatste jaren zijn er steeds meer en meer merken die prachtige zilveren sieraden weten te creëren zonder aan kwaliteit te moeten inleveren en helemaal mee zijn met de laatste nieuwe trends. Op die manier kan je al eens een kleine uitspatting doen, zonder echt diep in je geldbeugel te tasten. 


Het merk Ti Sento bijvoorbeeld heeft een erg toegankelijke collectie zilveren sieraden die niet alleen kwalitatief hoogstaand is maar ook nog heel mooi om te zien. Een groot deel van de Ti Sento collectie (en ook andere merken) vind je trouwens terug bij Sieraden.com, een betrouwbare webshop mét uitstekende service.

Ik bestelde er een tijdje geleden deze zilveren Ti Sento ring in de juiste maat en tot mijn grote verbazing kreeg ik hem de volgende dag al netjes verpakt bij mij thuisgeleverd. Wat een service! Je kan ook het volledige traject van verzending online volgen zodat je precies weet wanneer je je pakje mag verwachten. Handig!   



Het model dat ik uitkoos is er eentje met een grote steen en verschillende kleintjes die verwerkt zijn aan de bovenkant van de ring. Het onderste gedeelte is vlak. 

Ik heb de ring ondertussen zo'n kleine 2 maanden in mijn bezit en ik ben er nog altijd superblij mee! De siersteentjes zien er nog steeds hetzelfde uit als op de dag dat ik hem thuisgeleverd kreeg. En weet je wat het leukste is? Sommigen vragen me zelfs of het een verlovingsring is... Zou gekund hebben natuurlijk, het is dan ook een prachtig exemplaar.


Benieuwd naar meer? Neem dan hier een kijkje!



7 reacties

  1. Ik dacht dus ook dat het een verlovingsring was, woeps! Wel 'n prachtig exemplaar. En misschien pikt de boyfriend het wel op en krijg je binnenkort nog zo'n exemplaar ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Echt mijn smaak ook.
    Ik heb zelf oorbellen en 2 kettinghangers van ti sento. Ik vind het een fijn systeem voor mensen die zoals ik van afwisseling houden :D Ik koop af en toe weer eens nieuwe hangertjes wanneer ik zie dat er ergens een webshop sale heeft of zo. Love ti sento!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze ring zou ik zelf ook dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Liesbeth: Haha, wie weet! Stel je voor :-)

    @Nathalie: Ooh, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is helemaal mijn stijl! je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar het merk maar ik ga ze toch liever in het echt passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, zou ik ook willen.....

    BeantwoordenVerwijderen