SINFUL COLORS 'INNOCENT'

woensdag, juli 10, 2013


Heel af en toe moet je eens uit je comfort zone stappen en kiezen voor iets gewaagder. Da's precies hetgene wat ik dacht toen ik deze gifgroene kleur 'Innocent' van Sinful Colors in m'n handen kreeg. 

Het merk Sinful Colors is mij niet onbekend, in Rijsel (Frankrijk) bijvoorbeeld kom je ze echt wel vaker tegen. Voor zover ik weet is het bij ons in België enkel verkrijgbaar bij Di, maar je kan ze natuurlijk ook altijd in een webshop bestellen.



Om een of andere duistere reden trokken deze lakjes nooit mijn aandacht, en dat is eigenlijk wel jammer want de kwaliteit is echt wel goed! De flesjes zijn vrij basic, maar door hun 'bolle buikje' zien ze er wel leuk uit. Ze liggen trouwens ook goed in de hand!


Laten we het eerst even over de kleur hebben, want die is toch wel speciaal en helemaal anders dan wat ik gewend ben om op m'n handen of voeten te doen ;) Sinful Colors gaf het de naam 'Innocent', wat ik persoonlijk minder passend vind bij deze kleur. Bij een naam zoals 'Innocent' denk ik meer aan een onschuldig roze kleur, beetje gek dus.



Of dit gifgroene 'Innocent' vaak op m'n handen te zien zal zijn weet ik niet maar met een stel leuke slippers zie ik het wel als een leuke zomerkleur voor de teennagels. De lak op zich is zeker een aanrader! De textuur van dit lakje is perfect en ook het kwastje, dat er vrij standaard uitziet, is een meevaller. 


Een enkele laag zorgt trouwens meteen al voor een egale kleur, zonder strepen die uiteraard intenser wordt bij een tweede laag. De droogtijd is relatief kort, de glans opmerkelijk! Dit zijn twee lagen zonder top coat.

Opnieuw een merk dat mij aangenaam heeft weten te verrassen!


De lakjes van Sinful Colors zijn o.a. verkrijgbaar bij Di.
Prijs: 6,95 euro (15 ml)  




4 reacties

  1. Mooie glans, ben best onder de indruk dat er geen top coat op zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is dit dus smack in the middle van mijn comfort zone! Ik ben dol op limoengroen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen