PERSOONLIJK: INSTAGRAM #JUNI

maandag, juli 01, 2013


Juni zit erop, dus heb ik voor de liefhebbers alweer een nieuw Instagram overzicht klaarstaan. De maand juni, da's voor mij stiekem een beetje een lievelingsmaand... Ik kan dan echt genieten van alles wat groeit en bloeit in de tuin. Deze pioenrozen 'Sarah Bernhardt' lopen op hun laatste beentjes, toch wist ik er nog twee frisse exemplaren uit te halen.


Playtime! 


Chanel N°5 + poes op de achtergrond= de perfecte combinatie! 


Nog meer pioenen!! Deze waren de blikvanger op het huwelijksfeest van mijn nichtje.


Vorige week werd er een wel heel bijzondere geschenkdoos bij mij thuis geleverd! Over de inhoud ga ik nu nog niks verklappen, maar die krijgen jullie ongetwijfeld nog te zien! 


De nieuwe stylingproducten van Kérastase!


Ook in de tuin valt er wat te beleven! 


Mijn Sam Edelman sandalen mochten ook nog eens uit de kast... Eindelijk! #neon 


Ik ben verzot op allerhande mooie verpakkingen. Deze oranje box van Hermès kreeg m'n vriend cadeau. Het parfum hield hij voor zichzelf, en ik ging natuurlijk met het doosje lopen...


Niet nieuw maar nog altijd even mooi, zomerse nagellakkleuren uit eerdere collecties van Essie.


Sushi gaat er bij mij altijd wel in, zeker als ze nog eens leuk gepresenteerd zijn. Deze komen van bij Carrefour, een aanrader trouwens!


Alles is zoveel leuker met wat zon! Ook nagels lakken, vergezeld van een streepje muziek.


Tijdens de lunchpauze durven mijn collega en ik al eens afzakken naar de Brusselse Oude Graanmarkt. Supergezellig!


Zon en gekleurd haar vragen aangepaste producten. Dit handige reissetje van Joico kreeg ik onlangs bij mijn kapper cadeau bij aankoop van een shampoo en conditioner. Over de producten van Joico maak ik binnenkort trouwens nog een artikel!


En als afsluiter, nog een plaatje van onze rode huiskater.



Fijne maandag!
xx



8 reacties

  1. Ik hou van pioenen! Leuke foto's :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van pioenrozen! En sushi!! Ik haal er ook af en toe in de carrefour, we hebben er een megasushi stand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Griet: Ik vind de sushi van bij Carrefour echt lekker! Helaas is de stand bij ons (nog) niet zo groot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen