KURE BAZAAR 'SAKURA'

woensdag, juli 03, 2013


De biologische nagellakken van Kure Bazaar die voor 85% uit natuurlijke grondstoffen bestaan, worden steeds populairder. Terecht ook, want met hun 'nagelvriendelijke' formule die de nagel respecteert zijn ze een echt plezier om te gebruiken.

Ze bevatten geen tolueen, formaldehyde, phtalaten, synthetische camphor of andere schadelijke stoffen, én vooral... ze zijn verkrijgbaar in ongelooflijk veel leuke kleuren! Heb je ze nog niet gespot, ga ze dan zeker ontdekken bij je eerstvolgend bezoekje aan Parfuma!



Ondertussen heb ik drie kleurtjes, waarvan deze kleur 'Sakura' mijn laatste aanwinst is. Geen babyroze deze keer, maar wel een snoepjesroze met subtiele shimmer. Dat laatste is wel heel miniem en eigenlijk alleen maar goed zichtbaar in het flesje. Maar net dat maakt deze kleur zo uniek.


'Sakura' is iets dikker van textuur dan bijvoorbeeld 'Gypsy', de koraalkleur die ik jullie eerder al heb laten zien. Iets wat trouwens wel vaker voorkomt bij pastelkleuren. Niet dat hij stroperig is ofzo, helemaal niet, hij is alleen een stukje lastiger om te lakken.

Een eerste laag geeft makkelijk een streperig effect, maar dat is gelukkig helemaal verdwenen bij de tweede laag. Ook belangrijk voor een mooi egaal resultaat is de base coat! Maar dat wisten jullie waarschijnlijk wel ;-)


Net zoals bij de twee andere lakjes van Kure Bazaar die ik heb, droogt 'Sakura' razendsnel! Ondertussen kan ik jullie ook al iets meer vertellen over de houdbaarheid, en die is positief! Drie, vier dagen haal ik er gerust uit mits een goede base en top coat natuurlijk.


Wat vinden jullie van deze kleur?

De lakjes van Kure Bazaar zijn verkrijgbaar bij Parfuma Antwerpen.
Prijs: 16,80 euro (10 ml) 




7 reacties

  1. Erg mooie kleur ! Ik moet dat merk dringend eens van dichtbij gaan bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een kleur die elke vrouw zou moeten hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Redhotjillypeppers: Zeker doen, Jill! De andere kleuren zijn ook de moeite! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kleurtje! En een pluspunt dat hij snel droogt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi, dat snoepjesroze staat mooi bij een gebruinde huid! Ik heb tot nu toe weerstaan, maar weet niet of ik dat nog lang kan volhouden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur, zeker als je een beetje bruin bent!

    BeantwoordenVerwijderen