♥ IPXL SHOPLOG

maandag, juli 08, 2013


Een week of twee geleden kreeg ik van Ici Paris XL een leuke verrassing in de brievenbus. Een 'Boarding Pass' waarmee je een mooie korting van maar liefst 21% kreeg, op zo goed als alle artikelen en bovenop de nettoprijzen. Bij Ici Paris XL doen ze wel vaker zo'n actie dus regelmatig in de gaten houden zou ik zeggen!


Ik kocht een nieuwe Mason Pearson haarborstel, niet omdat mijn vorige exemplaar aan vervanging toe was (zo'n borstels gaan immers een leven lang mee), maar omdat ik graag een groter model wilde wat nog zo handig is nu m'n haar iets langer is. Het kleine pocket formaat heeft inmiddels al z'n stek gevonden in m'n handtas.


Zo'n Mason Pearson borstel is niet bepaald goedkoop maar voor mij is hij het echt wel waard. Er bestaan verschillende varianten waaronder de 'Bristle Brush', gemaakt van puur zwijnenhaar en de 'Bristle & Nylon Brush' (zwijnenhaar gecombineerd met nylon) die het meest populair is. 

Ik heb fijn haar, maar heel veel waardoor de mix 'Bristle & Nylon' eigenlijk de beste optie is. De andere variant wordt eigenlijk meer aangeraden voor babyhaar of heel fijn haar en is trouwens een flink stuk duurder. 


De 'antiperspirant deodorant roll-on' van Clinique hebben jullie al vaak in verschillende shoplogs zien voorbijkomen. Het is nog steeds mijn favoriete deo! Is geurloos en laat mij nooit in de steek...


Geen shoplog zonder nagellak, mij kennende! Deze zachtroze 'Tutu' komt uit de Chérie Bow collectie die Dior eerder heeft uitgebracht. Ik wilde hem al heel lang omdat het echt zo'n tijdloze kleur is en tot mijn grote verbazing hadden ze er nog twee flesjes van!



Fijne maandag!
xoxo




10 reacties

  1. Oh leuk geshopt zeg :-) ! Zo'n Mason Pearson zou ik ook wel nog willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat ze daar ook Mason Pearson-borstels verkochten! Interessant :) Ik heb ook fijn haar, zou eens moeten kijken voor welke variant ik zou gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al zoveel goeds over die borstel gehoord! In mijn hairstyling klas bleef de lerares maar doordrammen over hoe dit deeeee beste borstel was, haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @BeautyLoves: Ze verkopen ze niet in elke IPXL (denk grotere filialen) maar je kan ze altijd makkelijk laten overbrengen van een andere winkel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt leuke spulletjes geshopt.!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tiens, ik heb niet eens zo'n boarding pass in de bus gehad! Heb eens op Twitter gevraagd hoe dat komt. Ze hadden een goede klant aan me gehad nochtans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ook al jaren benieuwd naar die borstel

    BeantwoordenVerwijderen