GUERLAIN 'CHAMPS-ÉLYSÉES & GEL TOP COAT

vrijdag, juli 26, 2013


Dit voorjaar verraste het Franse parfumhuis Guerlain ons met een gloednieuw assortiment nagellakken wat voor een nagellakfreak zoals ik wel eens voor de zoveelste nieuwe verslaving zou kunnen zorgen. 

Het assortiment telt (voorlopig) 10 kleuren maar als het aan mij lag mogen er gerust nog enkele bijkomen! Naast deze 10 essentiële kleuren is er ook een verzorgende Base Coat en een Top Coat Gel met hoogglans in het assortiment opgenomen. Zo'n Top Coats met geltextuur zijn trouwens heel erg in de laatste tijd. 





De kleur die ik jullie wil laten zien is 'Champs-Élysées', fuchsia met een vleugje rood. Een klassieker zeg maar. In het flesje lijkt de kleur meer een fuchsia roze maar eens op de nagels zie je er duidelijk ook wel wat rood in. Heel mooi! 



Dit zijn twee laagjes 'Champs-Élysées' met daarover een laagje Top Coat Gel. Zowel de nagellak als de Top Coat Gel hebben een breed en plat kwastje waardoor je echt de perfecte hoeveelheid lak kan aanbrengen. Het resultaat is al top bij een eerste laag maar wordt perfect én intenser bij een tweede. 



Ik vind het effect heel mooi, zeker met de top coat die de nagels een schitterende hoogglans met gel-effect geeft. Allebei de lakjes drogen snel, al vraagt de Top Coat Gel net iets meer tijd om helemaal uit te harden wat vrij normaal is gezien de geltextuur.

Momenteel heb ik nog een voorraad base coats maar wanneer die op zijn schaf ik mij zeker ook de Base Protectrice aan!



Wat vinden jullie van het resultaat? Een kleurtje voor jullie?
Verkrijgbaarheid: in alle door Guerlain erkende verkooppunten.
Prijs: 24,45 euro (10 ml)





7 reacties

  1. ik heb ook de gel top coat. fan van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Qua budget niet haalbaar maar wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kleur en vindt vooral de verpakking supermooi

    http://extraordinaryblondness.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen