GETEST: BRAUN SILK-ÉPIL 7 SKIN SPA

vrijdag, juli 05, 2013


Beeld u eens in... Perfect gladde benen en een stralende huid, zonder dat je daarvoor het huis uit hoeft te komen? Met de nieuwste Silk-épil 7 SkinSpa van Braun kan voortaan elke vrouw haar eigen spa-moment thuis creëren, ook jij!


De nieuwe oplaadbare Silk-épil 7 SkinSpa combineert alle voordelen van epileren met het verzorgende effect van een natuurlijke peeling in één enkel toestel. Dankzij de Close-Grip-technologie verwijdert het SkinSpa-epileerhoofd de allerkortste haartjes (tot 0,5 mm) waardoor hij doeltreffender is dan een klassieke waxbeurt.



Met het SkinSpa-scrubborsteltje worden niet alleen droge en dode huidcellen verwijdert, het bevordert ook het herstel van de diepere huidlagen waardoor de huid er gladder en gezonder uitziet. Daardoor is deze vorm van exfoliëren vier keer efficiënter dan een manuele scrub of peeling. 

Wisten jullie dat regelmatig scrubben van de huid zelfs het ingroeien van de haartjes tegengaat?


De belangrijkste vraag is wellicht, doet het pijn? Laat ons eerlijk zijn, bij het epileren worden haartjes uitgetrokken en dat is duidelijk te voelen. De nieuwere generatie epileertoestellen zijn echter niet meer te vergelijken met de prehistorische toestellen die we ons allemaal nog wel kunnen herinneren. 

Braun noemt het een flexibel epileerhoofd met hogefrequentiemassagerollertjes die de huid intens masseren waardoor de epileerbeurt een stuk aangenamer gemaakt wordt. Ik vind het eigenlijk best te doen, zeker als je met de laagste snelheid begint. Naarmate je huid eraan gewend is kan je dan de snelheid opdrijven. 

Voor de gevoelige zones zoals de bikinilijn en het gezicht zijn er trouwens aparte opzetstukjes voorzien.


Het scrubborsteltje is zeker een mooie surplus, aangezien het in alle zachtheid de dode huidcellen verwijdert en het herstel van de huid helpt te bevorderen. Misschien iets te zacht naar mijn mening. Voor mij mochten de borstelhaartjes dus gerust iets harder zijn.


Ondertussen is epileren met de Silk-épil 7 SkinSpa routine geworden bij mij. Dat is vooral te danken aan het feit dat het toestel snoerloos en waterdicht is waardoor ik het makkelijk meeneem in bad. Wekenlang genieten van perfect gladde benen? Dan neem ik er dat klein beetje pijn graag bij! 


De Braun Silk-épil 7 Skin Spa is verkrijgbaar in de elektrozaak.
Prijs: 189,99 euro




6 reacties

  1. Is hij echt zijn geld waard? Want die vrij duur!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klink erg goed!Sowieso dat epileren ook minder pijn doet als je in lauw water zit, die indruk heb ik toch altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Beautytalk: Ik vind van wel. Is misschien duur in aankoop maar dat zijn ontharingen met suiker of hars ook na een tijdje. Je haalt het er dus wel snel uit :D

    @Lisa: Ik ben ook voorstander van epileren in water! Minder pijnlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat scrubborsteltje ziet er wel handig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben van plan om me heel binnenkort een epilator aan te schaffen, dus deze review komt erg van pas :-D Ben er nog niet uit welke het wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu dat ik dit gelezen heb ben ik er wel benieuwd naar geworden. Ga het dan toch eens proberen of dat het zou werken.

    BeantwoordenVerwijderen