DEAUTY (RESPECT) BOX: JULI

maandag, juli 29, 2013


De Deauty box van de maand juli is er eentje zoals we ze nog nooit eerder hadden gezien... Natuurlijk en ethisch verantwoord met een groene knipoog! Precies hetgene waar ik van hou.

Voor de eerste keer lanceert Deauty de Thema Deauty Box waarbij men op zoek ging naar het beste uit de natuur en waarbij elk product op hun eigen manier iets goed betekent voor de natuur en het milieu. Respect!



RENÉ FURTERER - Karité kit - 2 x 15 ml

Dit verzorgende duo van René Furterer bevat al het goede van karitéboter en is een must voor droog en beschadigd haar. Onmisbaar tijdens of na een dagje strand!

Ik moet toegeven, zowel de 'voedende leave-in' als het 'karité Masque Night' ruiken heerlijk. En een intense verzorging is iets wat mijn door de zon uitgedroogde lokken zeker kunnen gebruiken.  
  

AVRIL - Bio oogpotlood (3 euro) & nagellak (2,30 euro) - full size

Het merk Avril biedt cosmetica met bio- en Ecocert-label aan een zeer aantrekkelijke prijs. Ik ontving in mijn pakje een oogpotlood in de kleur 'Aloise' dat geschikt is voor erg gevoelige ogen en voor 100% uit natuurlijke ingrediënten bestaat.

De nagellak is er eveneens eentje met een Ecocert-label en is vrij van formaldehyde, tolueen en parabenen. Dit is de kleur 'Parme'.

Ik vind het merk Avril wel een leuke ontdekking. Het donkergrijze oogpotlood en lila nagellakje zien er op het eerste zicht best wel ok uit, zeker voor hun zachte prijs! Over de nagellak komt zeker nog een aparte review.  


THE BODY SHOP - Shea Body Scrub - full (travel) size 50 ml: 5,50 euro

In de Respect box stak ook deze zachte voedende scrub van The Body Shop. Deauty noemt 'm full size, maar eigenlijk gaat het hier om een full (travel) size van 50 ml. Bevat biologische suiker, sojaolie en karitéboter.

Ruikt zalig en mag meteen mee de badkamer in!



ALEPIA - Organische zeep - full size 30 ml: 17 euro

Deze Savon Noir van Alepia zorgt in combinatie met warm water voor een heuse schoonheidsbehandeling. Zuivert de poriën en helpt dode huidcellen te verwijderen zodat je huid weer kan ademen. Alle producten van Alepia zijn trouwens zo natuurlijk mogelijk en bevatten geen parabenen of andere vervuilende stoffen. Geschikt voor gezicht en lichaam.

Hier ben ik heel benieuwd naar! Lijkt me ook ideaal in combinatie met een scrubhandschoen. 


Wat is jullie mening over de nieuwe Deauty Respect box?

Ik vind zo'n thema Deauty box zeker voor herhaling vatbaar. De producten waren deze maand leuk maar ik blijf toch een beetje luxe missen! Uiteraard kan je voor 15 euro geen box vol full size luxeproducten verwachten maar misschien wel enkele leuke travel sizes? 




3 reacties

  1. buiten de scrub spreekt deze box mij niet aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk dat ze in thema hebben gewerkt en ik vind de box in zijn geheel zeker oke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk deze thema box! Die scrub van The Body Shop is echt heel erg fijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen