DAGJE AAN ZEE...

maandag, juli 15, 2013


Wanneer jullie dit lezen bevind ik mij waarschijnlijk al op een of ander ligbed aan onze Belgische kust. Beetje onverwacht eigenlijk maar met de voorspelde 27°C heb ik er echt zin in! De gezonde zeelucht boordevol jodium is bovendien een echte verademing voor astma en hooikoortslijders zoals ik!

Ik toon jullie graag welke zonneproducten ik nog snel heb ingepakt. (Foto's zijn genomen met de iPhone).


Voor het lichaam heb ik de Activated Sun Protector Ultra Light SPF 50 van Kiehl's mee. Die is heel licht van textuur en daardoor bijzonder aangenaam om te gebruiken. Plakt niet!

Op het gezicht gebruik ik de Very High Protection SPF 50 emulsie van Avène (zonder parfum). Niet vettig en geeft geen wit effect. Ik vind deze echt super! 


Mijn haar bescherm ik met Huile Céleste van Kérastase, een fijne olie met subtiele gouddeeltjes die mijn haar er niet vettig laat uitzien. Een must voor fijn haar!


Gevoelige zones zoals neus, lippen en ogen krijgen een extra likje bescherming met deze Super Stick Solaire SPF 30 van Sisley. De stick is kleurloos maar hij bestaat ook in een getinte versie.

De benen hebben ondertussen al wat zon gezien dus gebruik ik hiervoor de Terracotta Sun Brunettes Sun Moisturiser SPF 15 van Guerlain. Ruikt heerlijk, alsof je je op een of andere tropische locatie bevindt!

Strandtas: Pieces (zomer 2012)
Bikini: H&M (zomer 2010)

Hebben jullie nog leuke plannen?
Geniet ervan!

Eva
xoxo






8 reacties

  1. Have fun! Ik heb dit weekend wat gezond op mijn terras.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dagje zee klinkt hemels! Nog een weekje en ik heb verlof en ik hoop dat het mooie weer aanhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik woon aan de zee maar kan helaas niet aan het strand gaan liggen :( Nog 7 weken voor ik vakantie heb, boee :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dagje zee doet altijd zo'n deugd :-) Ben er vorige week nog geweest en kwam helemaal ontspannen terug, zelfs na de files ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die terracotta zonnecreme lijkt me zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn he, ik heb ook een dagje op het strand doorgebracht gisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne producten!! Wij gingen gisteren een dagje naar zee :)

    BeantwoordenVerwijderen