THE BODY SHOP: COCONUT BODY MIST

woensdag, juni 19, 2013


Op zoek naar een beetje verfrissing bij dit warme weer? Dan is deze frisse en niet-vette Body Mist van The Body Shop misschien wel iets voor jou. Een body mist zorgt het ganse jaar door wel voor de nodige verfrissing én een lekker geurtje, maar bij deze hoge temperaturen vind ik het toch een echte aanrader!  

De Body Mists komen trouwens in kleine flesjes van 100 ml, waardoor ze extra makkelijk mee te nemen zijn. Op vakantie of gewoon voor thuis.




The Body Shop heeft nog drie andere yummie varianten zoals 'Brazil Nut''Shea', en 'Moringa' maar 'Coconut' vind ik veruit de lekkerste, wegens exotisch!



Gebruiken jullie soms een lichaamsspray? Aanraders?


Verkrijgbaar bij The Body Shop.
Prijs: 12 euro (100 ml)

Tip:
Ontvang tijdelijk bij aankoop van 2 bodycare producten, het 2de aan halve prijs!






3 reacties

  1. ik heb nog nooit een body mist gebruikt :) spreekt me wel aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zitten lekkere tussen he, ik heb de pink grapefruit hmm

    BeantwoordenVerwijderen