REVIEW: SISLEY 'GLOBAL PERFECT PORE MINIMIZER'

woensdag, juni 12, 2013


Heel wat vrouwen dromen van een fluweelzachte en egale huid. Helaas kan een overmatige talgafscheiding bij velen zorgen voor verwijde poriën wat resulteert in een glimmende en onregelmatige teint. Om deze boosdoeners zacht maar doeltreffend aan te pakken ontwikkelde Sisley een specifieke verzorging die alle oorzaken van verwijde poriën aanpakt en de huid weer perfect en stralend maakt, zelfs van dichtbij.   

Global Perfect Pore Minimizer is de allereerste verzorgende behandeling die zowel preventief als onmiddellijk corrigerend werkt, ongeacht de leeftijd en het type huid. Zelf heb ik een allesbehalve makkelijke huid. Uiterst gevoelig maar toch ook vrij vettig op de t-zone, ondanks m'n 30+! Echt last van verwijde poriën heb ik niet, maar die glimmende plekjes zijn er wel. De ene keer al wat meer dan de andere. 


HOE WERKT HET?

Global Perfect Pore Minimizer is een bijzonder doeltreffende verzorging die je gebruikt als een serum, alleen of onder je gebruikelijke verzorgingsproducten. Dankzij een extract van het blad van Javaanse thee wordt de overmatige talgproductie bestreden en zijn de poriën gezuiverd en minder zichtbaar. 

Een extract van groene linzen (rijk aan oligosachariden) zorgt voor herstel en bevordering van de celhernieuwing terwijl sojapeptiden verslapping van de poriewand tegengaan en de aanmaak van collageen bevorderen. 

Global Perfect Pore Minimizer biedt natuurlijk ook onmiddellijk zichtbaar resultaat en werkt als een fijn matterend en gladstrijkend laagje dat alle oneffenheden verbergt, zonder de poriën af te sluiten. 



De emulsie laat zich makkelijk uitstrijken en eenmaal aangebracht lijkt de huidstructuur ook een stuk egaler en fijner, precies wat ik zocht! Zelf gebruik ik Global Perfect Pore Minimizer 's morgens onder mijn dagverzorging, als primer. Op die manier zijn die vervelende glimmende plekjes zo goed als onbestaande terwijl het probleem ook van binnenuit wordt aangepakt.


Heb jij ook last van een glimmende huid en/of verwijde poriën dan is dit zeker een aanrader! 



De Sisley Global Perfect Pore Minimizer is verkrijgbaar in de parfumerie. 
Prijs: 138 euro (30 ml) 




5 reacties

  1. dit zou ik zeker kunnen gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb EN grove poriën EN een glimmende huid. En ik wil dit product al ZO lang! Maar de prijs, eh, de prijs... Ik zou 'm zo graag eerst is testen, maar ik vind nergens staaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt erg goed maar ik zou toch ook eerst een staaltje willen proberen vanwege de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @kissandmakeupsbeautyblog: Toen het product net uitkwam waren er bij ons ook geen staaltjes voorhanden. Gelukkig was de verkoopster zo vriendelijk om mij een klein potje op te vullen :) Misschien even langsgaan bij de parfumerie?

    BeantwoordenVerwijderen