PERSOONLIJK: INSTAGRAM #MEI

maandag, juni 03, 2013


De voorbije maand was allesbehalve zonnig en warm. Heel even dacht ik zelf opnieuw m'n winterjas uit de kast te halen, wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. Iets wat zeker van pas kwam tijdens ons dagje teambuilding in Diest afgelopen donderdag.

Gelukkig was het die dag niet al kommer en kwel, en konden we het 's middags genieten van een heerlijke lunch in het schitterende Hof te Rhode van chef Felix Alen. Uiteraard heb ik voor jullie enkele snapshots genomen van het prachtige interieur én natuurlijk ook van de aanwezige bloemen. #bloemenfreak


Deze vaas gevuld met pioenen, lelies en rozen trok meteen mijn aandacht. Prachtig!


Naast mooie bloemen zijn er zo nog wel een aantal dingen waar ik van hou. Deze mini 'Biscuits Roses' van Maison Fossier bijvoorbeeld. Gekregen van de papa die ze voor mij meebracht uit Frankrijk, maar je vindt ze ook in de Belgische supermarkt. 


Mezelf verwennen! Deze keer bij MAC waar ik een (grotere) toilettas en een nieuw wenkbrauwborsteltje kocht.


Nagellak blijft mijn zwakke plek... Dit is 'Cute as a Button' van Essie.


Van mijn kleine nichtje kreeg ik dit cadeau, zo lief!!

Aan mooie wenskaarten kan ik maar moeilijk weerstaan. Deze prachtig geïllustreerde Japanse zangvogel komt uit een box die ik vond bij Fnac.

De seringen in de tuin waren dit jaar talrijker dan ooit! Die strenge winter is dan toch nog voor iets goed geweest.

Nog een nagellakje! Dit is er eentje van Kure Bazaar. Een artikel met swatches komt eraan!


Op de Malediven genieten ze momenteel van zo'n dikke 30°C, iets helemaal anders dan bij ons!


Hopelijk krijgen wij ook snel beter weer, zodat ik eindelijk de nieuwe zonneproducten van Kiehl's kan beginnen testen!


Ondertussen gebruik ik braafjes mijn nieuwe Terracotta 4 Seasons zonnepoeder van Guerlain, om toch een klein beetje kleur te hebben. Een aanrader!


Hoe zalig zien deze rotan ligzetels van Flamant eruit? #hebben


Meer van dat... Een Liefmans on the rocks! 


Sinds vrijdag heb ik een nieuw speeltje, de Nikon 1 J2. Een nieuwe camera stond al even op de planning, ik was er alleen nog niet goed uit welke het zou worden. Uiteindelijk ben ik toch voor een witte Nikon 1 J2 gegaan. #nikonfan 



XX
Eva




8 reacties

  1. Al die mooie bloemen! En wauw, nieuwe camera, fancy ding! Benieuwd om hem in actie te zien, veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ben benieuwd naar je nieuwe camera :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat bordje met "beste beautyblogger" is té schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. En jaaaa, Essie's Cute As A Button is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen