NEW IN: KIEHL'S SKIN RESCUER STRESS-MINIMIZING DAILY HYDRATOR

maandag, juni 24, 2013


Kiehl's maakt komaf met stressy huidjes en lanceert de Skin Rescuer, een lichtgewicht moisturizer die de zichtbare tekenen van stress zoals een vermoeide huid en roodheid belooft te verminderen. 

Stress kan behoorlijk wat schade aanrichten aan je huid, denk maar aan vroegtijdige huidveroudering, roodheden, of een gedeshydrateerde huid. Een vaak voorkomend probleem waar steeds meer en meer mensen last van hebben.


De nieuwe Skin Rescuer van Kiehl's bevat een aantal huidkalmerende ingrediënten zoals kamille en rosa gallica maar ook mannose, een krachtig ingrediënt dat gekend staat voor z'n huidversterkende werking. Wat mij vooral erg aanspreekt aan deze moisturizer is dat hij geen parabenen, kleurstoffen, minerale oliën of parfum bevat, altijd een aanrader voor de gevoelige huid zoals die van mij!

Ik bracht 'm afgelopen zaterdag mee uit Antwerpen en ben hem nu volop aan het testen. Of dit dé ideale moisturizer wordt voor mijn gevoelige huid, lees je binnenkort!



De Skin Rescuer Stress-Minimizing Daily Hydrator is vanaf deze maand verkrijgbaar.
Info en verkooppunten vind je hier.

Prijs: 35 euro (75 ml)



5 reacties

  1. Ik ben echt dol op producten van Kiehl's! Deze lijkt me heel erg fijn om in stressy periodes zoals de examenperiode te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel erg benieuwd naar deze! Ik wacht even je review af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ben benieuwd naar de review :)

    BeantwoordenVerwijderen