GIVENCHY: CROISIÈRE 2013

maandag, juni 17, 2013


Vorige zomer pakte Givenchy al uit met de zonnige make-uplijn 'Givenchy Croisière' met daarin onder andere het prachtige Poudre Bonne Mine die de huid het hele jaar door van een mooi vakantiekleurtje voorziet. 

Deze zomer wordt de collectie uitgebreid met enkele aantrekkelijke pareltjes zoals koraal en paars voor de nagels en lippen om een zonnig effect à la carte te creëren. 



Een beetje gedurfd maar op en top zomers is deze combinatie van koraal op de lippen en paars op de nagels. In het begin had ik een beetje schrik voor zo'n lila kleur op m'n nagels, maar nu mijn handen al wat meer zon hebben gezien valt het eigenlijk best mee. En op de voeten vind ik hem nog mooier!


Over de kwaliteit van de lakjes van Givenchy ben ik eigenlijk wel tevreden. Ze hebben een vrij breed kwastje (voor de fans) en lakken vrijwel egaal in één enkel laagje. 

Ik had er al eentje geprobeerd in de kleur 'Grenat Initié', klik hier voor het artikel, en deze doet het al even goed. Hier draag ik trouwens twee laagjes 'Croisière Purple', zonder top coat.


Le Rouge Givenchy in de kleur 'Croisière Coral' is een vurig koraalkleurtje die dekking en lichtheid combineert met comfort en een diepe kleurintensiteit. 



Speciaal voor de zomer kreeg de verpakking een wit lederen jasje, dat perfect aansluit bij de mascara Noir Couture Waterproof.


De textuur van Le Rouge Givenchy is een droom om aan te brengen, zacht en romig! Ook de kleur vind ik geslaagd, die er op de lippen een stuk zachter uitziet. Wat mij betreft een uiterst draagbare en zomerse kleur!



De collectie Givenchy Croisière is exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL.
(Gelimiteerde oplage)


- Le Vernis (Croisière Purple of Mat Orange): 21 euro
- Le Rouge Givenchy (Coral of Fuchsia): 34,50 euro
- Givenchy Croisière Baume Gloss (Natural of Pink): 28 euro
- Poudre Bonne Mine: 47 euro
- Reflet Précieux Voile Satiné Corps: 51 euro
- Mister Radiant Visage: 36,50 euro
- Noir Couture Waterproof mascara: 32,50 euro
- Very Irrésistible Givenchy EDT Croisière 75 ml: 71 euro 






9 reacties

  1. Erg mooie en draagbare koraaltint! Voor de zomer mag het voor mij zeker opvallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de lipstick ziet er mooi uit :) ik heb ook liefst een romige textuur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee héle mooie producten ! Ik zou alles in koraal kopen 's zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lakje is niet zo mijn ding, maar de lipstick is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello
    would you happen to sell your lipstick ?
    thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind zowel de kleur van de lippenstift als de nagellak erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen