GASTARTIKEL: ADIDAS SPORT ENERGY

vrijdag, juni 14, 2013


Als beautyblogger vind ik regelmatig weleens een pakje met testproducten op mijn deurmat. Tot grote teleurstelling van het vriendje soms, die zich al eens gepasseerd voelt... 

Toen dit sportieve duo van Adidas een tijdje geleden mijn richting uitkwam wist ik vrijwel meteen wie mijn testpersoon ging worden. Het vriendje! En hij deed dat met heel veel enthousiasme, lees maar mee... 



''Nu het stilaan beter weer wordt, kan ik er echt van genieten om na het werk nog wat te gaan sporten met vrienden of collega's. Niet altijd evident om dat te combineren met een drukke job, máár het zorgt er wel voor dat ik mij achteraf een stuk energieker voel. Al kan dat natuurlijk ook liggen aan de nieuwe Sport Energie douchegel en deo met limoen-extract van Adidas die ik recent mocht uitproberen. 

De douchegel:
De Sport Energie douchegel is best wel iets handigs. Het is een 3-in-1 product waarmee je in een handomdraai zowel gezicht, lichaam als haar mee wast. De gel voelt ook heel fris op de huid wat ik persoonlijk liever heb dan bv. een crème, zeker in de zomer.

Het extract van limoen zorgt inderdaad voor de nodige verfrissing wat ik zeker waardeer na het sporten, maar voor dagelijks gebruik is de geur mij net iets te intens.      
    


De deo:
Over de 72h Dry Max deodorant ben ik zeker tevreden. Deze anti-transpirant in sprayvorm doet precies wat elke goede deo zou moeten doen, beschermen tegen geurtjes zonder witte sporen na te laten. De geur is niet te intens aanwezig en ik ben zeker fan van de dry finish!'' 

Verkrijgbaar bij de drogist.
Prijs douchegel: 3,29 euro - deo: 3,55 euro. 


Bedankt voor de leuke review! 
Ik vind dat hij dat meer mag doen, en jullie?





3 reacties