DIOR VERNIS '678 CRÉOLES'

donderdag, juni 20, 2013


De nagellakken van Dior zijn de laatste jaren flink geëvolueerd. Zo kregen ze niet alleen een breder kwastje wat het lakken extra makkelijk maakt, ze komen vooral ook in heel veel nieuwe, leuke kleuren waar je echt hebberig van wordt!

Deze fuchsia kleur 'Créoles' uit de Dior Summer Mix collectie - die trouwens sinds gisteren in de winkels ligt - is op en top zomers! Het is echt zo'n kleurtje waar ik meteen blij van word, jullie ook?    



Ik vind 'm echt super. Pittig, maar toch ook draagbaar en passend bij mijn huidskleur!




De lakjes van Dior hebben een goede reputatie, ze lakken egaal, drogen snel, glanzen mooi en zijn makkelijk drie, vier dagen chipvrij mits je een goede top coat gebruikt.



Om jullie een idee te geven: dit zijn twee laagjes, zonder top coat. Prachtige glans, toch?



Nog op zoek naar een leuke zomerkleur voor je nagels? Check zeker de nieuwe Dior Summer Mix collectie in de parfumerie!



De Dior Summer Mix collectie ligt vanaf 19 juni 2013 in de parfumerie.
Prijs: 24,89 euro

(4 kleuren: 'Créoles', 'Sunnies', 'Capeline' en 'Tie & Dye')





9 reacties

  1. Ik hou wel van dit soort kleurtjes. Maar ik heb al gehoord dat de lakjes van Dior blijkbaar toch niet zo lang houden? Welke topcoat heb je gebruikt?
    En vind het ook spijtig dat het zo duur is. Dat kan ik echt niet geven aan nagellak... Maar toch een heel mooi kleurtje! Ik zal er wel van dromen dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @beautyreviews: Ik heb daar eigenlijk geen problemen mee, en kan de meeste lakjes wel een dag of drie chipvrij houden mits ik een base coat en top coat gebruik. Hier op foto heb ik geen top coat gebruikt, maar zelf ben ik heel erg tevreden over die van Dior en INM (Out The Door). Die van Chanel vind ik ook goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kleur, helemaal mijn ding ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee,

    Wat een leuk artikel! Zullen wij elkaar volgen? Ik volg jou al :D

    xx Danielle

    BeantwoordenVerwijderen