DEAUTY BOX: JUNI

woensdag, juni 26, 2013


Toen ik afgelopen maandag de nieuwe Deauty Box in de bus kreeg was ik eigenlijk wel positief verrast. Een iets 'zwaardere' box deze keer, wat mij meteen al deed dromen van een hele resem nagellakjes binnenin. En, er was nog iets wat mijn aandacht trok... Een lekker geurtje!

Er werd deze maand ook extra aandacht besteed aan make-up, iets waarop velen toch wel een beetje zaten te wachten. (Helaas geen nagellak deze keer...) Om gedurende de zomerperiode je huid stralend te houden bevat de Deauty Box van de maand juni ook nog enkele handige skincare producten. Kortom, alles om een nakende zomer op een leuke manier in te zetten!


DE INHOUD:

- Estée Lauder Revitalizing Supreme
- Eucerin Men Shaving Cream
- Catrice Ultimate Color Lipstick
- Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette
- Lamazuna Savon d'Alep
- Etat Pur 'A92 Escine'


ESTÉE LAUDER - Revitalizing Supreme - 5 ml
Een uiterst krachtige en veelzijdige crème die de huid zachter, egaler en stralender maakt. Wordt aangeraden als dagcrème voor vrouwen van elke leeftijd, met of zonder rimpeltjes.

Samples zijn op zich wel leuk, maar deze krijg je evengoed bij de parfumerie in je tasje gestopt.

EUCERIN Silver Shave - Men Shaving Foam - 30 ml
Een flesje scheerschuim in handig meeneemformaat voor je liefste, je man of je beste vriend.

Met dit kleine flesje scheerschuim ga ik de boyfriend zeker een plezier kunnen doen. Ik durf zelf wedden dat het meteen in de sporttas verdwijnt!


CATRICE - Absolute Nude Eyeshadow Palette - Full size: 4,99 euro
Met zijn romige textuur tovert deze lipstick van Catrice de meest glamoureuze rode kleur op je lippen. Geeft een matte finish zonder de lippen uit te drogen.

Eerlijk? Ik draag geen rode lippenstift. Voor zij die dat wel doen is het zeker een mooie rode tint!

CATRICE - Ultimate Color Lipstick 'It's a Matt World' - Full size: 3,99 euro
Het nude oogschaduwpalette bevat zes matte en glanzende bruine tinten die je zowel apart als gecombineerd kan gebruiken voor een natuurlijke of intensere look. Makkelijk aan te brengen dankzij de bijgeleverde applicator en borsteltje.

Geen idee of de houdbaarheid wat is, maar de kleurtjes spreken me aan dus ik ga er zeker mee aan de slag.


LAMAZUNA - Savon d'Alep - Full size: 3,90 euro
Dit stukje traditionele natuurlijke zeep uit Syrië bevat een unieke samenstelling van natuurlijke laurier- en olijfolie. Geschikt voor alle huidtypes maar bijzonder aanbevolen bij acné, eczeem en een droge huid.

Ik ben gek op geurzeepjes, zeker als ze zo leuk verpakt zijn! De zeep die in mijn Deauty Box stak ruikt naar jasmijn (heerlijk!) maar er zijn ook andere geuren beschikbaar.    



ETAT PUR - Actif Pur 'A92 Escine' - Full size: 14,80 euro
Bij Etat Pur hebben ze voor zowat elk huidprobleem een oplossing! Het merk biedt een compleet gamma verzorgingsproducten met pure actieve stoffen die voornamelijk van plantaardige oorsprong zijn. 

Ik ontving in mijn box 'A92 Escine', een product op basis van paardenkastje tegen zware benen. Tijdens de zomermaanden heb ik wel eens last van zware, vermoeide benen dus dit flesje gaat zeker van pas komen!


Leuke extra's!
In de Deauty Box van deze maand vind je een kortingscode waarmee je bij elke bestelling op etatpur.be een gratis ontgiftend reinigingsschuim cadeau krijgt!

Plus! Een prachtig geïllustreerde folder van Club Med waarmee je 200 euro korting krijgt op een verblijf in één van de vele geselecteerde Club Med Villages



Ben ik tevreden? Ja hoor, al had ik liever iets anders dan Catrice in de box gezien. Ik blijf dus nog een klein beetje op m'n honger zitten... Volgende keer misschien Kiehl's, Dermalogica of Essie? 

Meer info: www.deauty.be

    

3 reacties

  1. Ik heb alweer een mascara..!! De vierde sinds die box bestaat! Ik verwacht misschien te veel?
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook een beetje teleurgesteld want Catrice vind ik niet meteen een Deauty box produkt én die sample van Lauder kan ik evengoed krijgen in mijn plaatselijke parfumerie ...
    Zeepjes zijn ook mijn ding niet, kortom ff een bummer maar op naar volgende maand !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best een mooie inhoud voor 15 euro vind ik. Maar ik vind ook wel dat er misschien meer exclusieve dingen in mochten zitten.

    BeantwoordenVerwijderen