SISLEY: BOTANICAL D-TOX NIGHT TREATMENT

woensdag, mei 15, 2013


Een doffe, futloze huid is vaak het gevolg van stress, vermoeidheid en luchtvervuiling. Ook na een lange winterperiode - waar dit jaar precies maar geen einde leek aan te komen - kan elke huid wel een stevige opkikker gebruiken. 

Sisley creëerde onlangs Botanical D-Tox, een krachtige kuur boordevol plantenextracten die 's nachts actief is en in slechts één maand komaf maakt met een doffe, futloze huid en ze opnieuw energie geeft.


HOE WERKT HET?

1. ONTGIFTEND:
Rijstpeptide-extract activeert de ontgifting van de huidcellen.

2. STIMULEREND:
Eenhoornextract heeft een tweeledige werking op de cellen zodat ze beter bestand is tegen gevolgen van vermoeidheid.
- imiteert de natuurlijke antioxiderende activiteit
- stimuleert het ontgiftingssysteem tegen vrije radicalen

3. TONIFIËREND:
Een combinatie van ginko biloba extract en een extract van rozemarijn en hop bevorderen de ontgifting en geven de huid extra tonus en vitalliteit.


HOE GEBRUIKEN?

Aangeraden wordt om Botanical D-Tox als kuur 's avonds te gebruiken, wanneer de celregeneratie optimaal is. Je brengt de emulsie aan op het gezicht, hals en decolleté, alleen of onder je gebruikelijke nachtcrème mocht je huid daar nood aan hebben.

Meteen na het eerste gebruik was ik al heel tevreden over de frisse, niet-vette textuur. Ook de hemelse geur van etherische oliën van marjolein, lavendel, salie en rozemarijn gaven mij onmiddellijk een gevoel van ontspanning!

Na een vierweekse kuur met Botanical D-Tox ben ik heel tevreden over het resultaat! Mijn huid voelt niet alleen heel zacht en zuiverder, ze ziet er opmerkelijk frisser en minder dof uit, zonder ook maar enige vorm van irritatie. Perfect dus voor mijn gevoelige huid! 



Of ik Botanical D-Tox opnieuw zou aankopen? Misschien, al wil ik dat met het stevige prijskaartje nog even uitstellen.



Sisley Botanical D-Tox is verkrijgbaar bij de selectieve parfumerie en is geschikt voor alle huidtypes, ook de gevoelige huid. Niet-comedogeen.

Prijs: 161 euro (30 ml)




4 reacties