ROGER & GALLET: SUBLIME OR 'BOIS D'ORANGE

maandag, mei 20, 2013


Na het succes van de betoverende Huile Sublime Bois d'Orange en Crème Sublime Bois d'Orange voor handen en nagels, breidt Roger & Gallet het gamma uit met twee nieuwe producten met dezelfde exotische geur.


EXOTISCH
Lisylang, jasmijn, cederhout, muskus, vanille, kokosnoot en oranjebloesem

ZOMERS
Bergamot, sinaasappel, mandarijn en meloen




EAU SUBLIME D'OR - 39,50 euro (100 ml)
Een frisse Eau de Toilette, geïnspireerd op de weelderige, zonnige en bedwelmende geuren van de tuinen van het Alhambra. Frisse noten van sinaasappel en mandarijn, gecombineerd met kokosbloem, wit hout en vanille maken van dit frisse toiletwater een echt zomerparfum!


Voor een optimaal zomergevoel kreeg deze frisse Eau Sublime d'Or ook nog kleine fonkelende parelmoerdeeltjes mee die de huid subtiel oplichten en een bruin kleurtje extra in de verf zetten.  


HUILE SUBLIME D'OR - 26,50 euro (100 ml)
Deze plantaardige cocktail van 6 kostbare oliën waaronder argan, zoete amandel, camelia, macademia, teunisbloem en sesam vormt een ideaal verzorgingsproduct dat voor zowel gezicht, lichaam als haar kan gebruikt worden. 


De droge olie met satijnglans beschermt, verzacht en gaat uitdroging tegen.


CRÈME SUBLIME D'OR CORPS - 16 euro (200 ml)
Voor zij die liever een crème boven een olie verkiezen is er de Crème Sublime d'Or. Deze hydraterende lichaamscrème verfraait, voedt en maakt de huid tonischer, met dezelfde heerlijke geur. Een mix van plezier en doeltreffendheid dus!




Iets voor jullie, deze zomerse geur?

Het gamma Sublime d'Or van Roger & Gallet is verkrijgbaar in de apotheek en parfumerie.





8 reacties

  1. Bois d'orange is één van mijn favoriete geuren van Roger & Gallet. Zo zomers !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog niets geprobeerd van Roger en Gallet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze geur ken ik niet, maar die vijgenparfum vind ik alvast heerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de Eau Fraîche en ik ben er echt verliefd op! De geur, de glitter, perfect :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Roger&Gallet heeft zoveel leuke producten hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Kissandmakeupsbeautyblog: Die glitter is leuk voor de zomer hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook één van mijn favoriete geuren, ik hou sowieso van alle Roger & Gallet producten!
    Benieuwd naar deze nieuwe producten!

    BeantwoordenVerwijderen