PERSOONLIJK: INSTAGRAM #APRIL

woensdag, mei 01, 2013


Er zijn de laatste tijd wel verschillende cosmeticamerken die mij weten te boeien, maar als er eentje is die er met haar subtiele en altijd vrouwelijke collecties uitspringt is het toch wel de make-up van Bobbi Brown

Het boek 'Pretty Powerful' van Bobbi Brown wilde ik al even, en toen ik het aan een interessante prijs zag passeren op de site van bol.com werd er niet lang getwijfeld. Wat ik vooral interessant vind aan het boek zijn de vele start-to-finish make-up technieken, waarin stap voor stap wordt uitgelegd welke producten en kwasten je daarvoor bijvoorbeeld kunt gebruiken. In het boek wordt ook aandacht besteed aan huidverzorging, voeding, maar ook handige tips and trics... Kortom, een boek voor echte vrouwen. 


In april was er hier iemand jarig... de poes, jawel! Speciaal voor haar 9de verjaardag kreeg ze zelfs een gouden kroon, gemaakt door m'n kleine nichtje.


Vorige week donderdag ging de thermometer flink de hoogte in. Eindelijk!


Meteen werden de grote middelen uitgehaald: strandhoed, zonnebescherming van Sisley, een likje lipbalm van Nuxe én leuke lectuur!


Nog eentje die er steeds de mooiste en comfortabelste plekjes weet uit te kiezen... #siesta


Bij zo'n mooi weer hoort natuurlijk ook een toffe kleur op de nagels. Deze koraalkleurtjes vind ik gewoon allemaal mooi, waardoor het moeilijk kiezen wordt...


Enkele weken geleden was ik uitgenodigd door Kiehl's om hun nieuwe BB Cream te ontdekken die samen met de Powerful Strength Line-Reducing Concentrate door Dr. Swimberghe werd voorgesteld.


Mijn eerdere ervaringen met BB crèmes zijn niet zo denderend moet ik zeggen, maar de aangename textuur en de mooie kleurenkeuze van deze van Kiehl's kan mij misschien wel overtuigen! Een review over deze Actively Correcting & Beautifying BB Cream SPF 50 mogen jullie van mij zeker nog verwachten! 


De boyfriend en ik houden allebei van lekker eten, wie niet trouwens? Ideaal ook om een stressy dag mee af te sluiten. Een plekje waar wij vaak te vinden zijn is Brasserie Ha in Gent. Lekker eten én een toplocatie!


Dit is één van de vele voorgerechtjes... Geitenkaas met quinoa :)


Op 18 april was het secretaressedag en deze keer was m'n baas het niet vergeten!


Vorige week stond dit verrassingspakket van Newpharma voor de deur. Netjes ingepakt én met extra staaltjes, I like! Ik gebruik zelf vaak producten van Vichy, La Roche-Posay en Avène, zo'n webshop is dus altijd handig!

Meer info: www.newpharma.be






10 reacties

  1. Wauw die koraalkleurtjes <33

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, weer fijn om te zien, zo'n foto-overzicht! Moeilijk kiezen tussen de nagellakkleurtjes, trouwens, ik zou het ook even niet weten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post. Een kroon voor de kat, hoe cute :-) Happy birthday, poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Het boek van Bobbi Brown lijkt me heel interessant

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gerechtje met quinoa en geitenkaas ziet er zo lekker uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Griet: Dank je! Het boek is zeker een aanrader ;)

    BeantwoordenVerwijderen