NUXE: PRODIGIEUX 'LE PARFUM'

vrijdag, mei 31, 2013



De mythische olie Huile Prodigieuse van Nuxe kreeg er onlangs een nieuwe geheime verleiding bij... Le Parfum Prodigieux. Daarmee wordt een droom van vele fans eindelijk werkelijkheid, ook die van mij want ik ben gek op deze geur!

De geur van l'Huile Prodigieuse vangen in een parfum was niet zo evident. Toch slaagde Serge Majoullier, Parfumeur bij Mane, erin om van Le Parfum Prodigieux een sexy, zonnig parfum te maken waarbij hij een nieuwe melodie componeerde waarin vrouwen de vertrouwde klanken van de olie Huile Prodigieuse herkennen. 



Door de fruitige noten van bergamot, mandarijn en sprankelende noten van oranjebloesem krijgt Le Parfum Prodigieux iets fris en sprankelend. In het hart schuilt een teder ontluikend boeket van roos, gardenia en magnolia met een opwindend akkoord van vanille en kokosmelk wat voor een warm akkoord zorgt. 

Een geur die mij absoluut doet denken aan vakantie en zon, waardoor ik hem maar al te graag gebruik! 


Hebben jullie deze zomerse geur al gespot?

Le Parfum Prodigieux is vanaf eind april 2013 verkrijgbaar in de apotheek en parafarmacie.
Prijs: 49,90 euro (50 ml)




10 reacties

  1. Ik ken de olie (heb deze in de badkamer) :) Maar de parfum heb ik nog niet geroken.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De olie vind ik al heerlijk ruiken, dus ben wel benieuwd naar deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er een staaltje van, maar ik ben het nog aan het 'sparen' voor een speciale gelegenheid. Ben wel heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik rook het dinsdag bij Di! OMG, smells so good!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De olie zelf vind ik héérlijk! Het parfum heb ik nog niet geroken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marijke: Hij ruikt echt zalig hé! Vakantie in een flesje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb 'm al besnuffeld. Eerst vond ik 'm niet zo lekker, maar toen hij al een beetje vervlogen was wél. Helemaal verslaafd aan de Huile Prodigieuse, dus waarschijnlijk belandt hij nog wel in m'n kastje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik ben fan van de geur van de olie, dus ik denk dat het parfum hier ook wel in de smaak zou vallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw super mooie foto's heb je, en je logo is ook echt super vet.

    zou je misschien ook een keer op onze blog willen kijken?

    www.alovelylife1.blogspot.com

    alvast bedankt

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen