DIOR: NAIL GLOW 'INSTANT FRENCH MANICURE EFFECT'

woensdag, mei 08, 2013


Een fervente nagellakfan zoals ik heeft altijd nog wel wat ruimte voor iets nieuws. Ook al heb ik mezelf even een nagellakverbod opgelegd en barst m'n collectie stilaan uit z'n voegen, de verhelderende Nail Glow van Dior moest en zou in mijn collectie komen. Ach ja, nagellakken zijn verslavend hé.

In eerste instantie zou je misschien denken dat deze Nail Glow zomaar een transparante nagellak is, maar er is meer. 



De Nail Glow is in feite een whitening nagelverzorging die je nagelbed mooi roze maakt en het wit verheldert, daardoor krijgen je nagels meteen een frissere uitstraling zonder al te veel moeite. 

Ik vind het vooral heel makkelijk als je niet veel tijd hebt maar toch verzorgde nagels wilt. De lak droogt razendsnel en geeft na twee laagjes (zoals op foto) meteen al een mooi resultaat. 



Toen ik het mooie resultaat van de Nail Glow op de nagels van mijn favoriete verkoopster bij Ici Paris XL zag en hoorde hoe tevreden ze er wel over was, was de keuze snel gemaakt. Helaas bleek het product zo'n succes gehad te hebben waardoor ze zelfs in de vier Gentse Ici Paris XL-filialen uitverkocht waren. 

Uiteindelijk heb ik na flink zoeken nog een flesje Nail Glow kunnen vinden bij Parfumerie De Meyer in Zottegem. Een kleine, gezellige parfumerie in de buurt met een enorme goede service. 



Ik kreeg er trouwens een heel pak staaltjes van Dior mee, iets waar vele parfumeries nog wat van kunnen leren! Thumbs up dus voor Parfumerie De Meyer in Zottegem want als het goed is mag het ook gezegd worden, vind ik!

De Nail Glow is blijkbaar een heel populair product en ik heb mij zelf laten vertellen dat het nu permanent in de collectie opgenomen wordt wegens het grote succes! 



Wat vinden jullie van de Nail Glow van Dior?

De Nail Glow is verkrijgbaar in de parfumerie.
Prijs: 24,80 euro (10 ml)







10 reacties

  1. Glamorous Little Mango8 mei 2013 om 12:54

    Dat is beter dan den ici paris xl. Ik had thuis een brief gekregen dat ik als ik die brief toonde een staaltje kreeg van de nieuwe dior addict gloss. Maar in de winkel waren ze alles behalve content daarmee... Grrrr! Ik hou van die meer persoonlijke aanpak zoals bij een kiehls of inderdaad een private parfumerie en geen keten. Maar de kortingen bij de ketens (ook de 5€ visa bonnen die ik daar kan gebruiken) doen mij toch altijd weer naar daar gaan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel goed uit! En nagellak is inderdaad verslavend. Ik heb mezelf ook een tijdelijk verbod opgelegd, al is dit heel moeilijk met al de nieuwe dingen die uitkomen.

    Candy, love and the city!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit. Handig voor wanneer het snel moet gaan, maar je toch verzorgde mooie nagels wilt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geeft een erg mooi resultaat! Echt zo een gemanicuurde hand, zonder er veel moeite voor te moeten doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi resultaat ! Ik heb een gelijkaardig lakje en heb het al vaak gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben deze gaan zoeken in de Ici Paris XL, maar hij was ook uitverkocht. Hij staat zeker nog op mijn wishlist. Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Glamorous Little Mango: Oei, da's minder... Jammer dat de kleinschalige winkels niet altijd dezelfde kortingen kunnen geven als de ketens hé ;)

    @Primrose beauty: Thx! Misschien Planet Parfum eens proberen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi resultaat!!
    En ja, zeker een goed service, top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze stond ook op mijn wishlist maar nu ben ik vast hopeloos te laat.

    BeantwoordenVerwijderen