DEAUTY BOX: MEI

maandag, mei 27, 2013


Vorige week arriveerde de nieuwe Deauty box van de maand mei, met deze keer een iets zonnigere inhoud dan anders. Op het menu van deze maand: een mooie selectie van producten die zorgen voor bescherming en hydratatie, zodat je optimaal kan genieten van een stralende zon.

Om de Deauty box van de maand mei helemaal in zomerstemming te brengen, kreeg de box ditmaal het gezelschap van een zonnig terracottapoeder. Hoera voor make-up!



KLORANE - Shampoo met haver: 5 euro (100 ml)

De shampoo met haver van Klorane belooft kwetsbaar haar en een gevoelige hoofdhuid in alle zachtheid te reinigen en te herstellen. Ideaal voor haar dat het tijdens de zomer hard te verduren krijgt!

Een zachtreinigende shampoo die mijn haar na het zonnebaden herstelt, is altijd welgekomen. Deze ga ik zeker uitproberen, alleen al voor de geur! Tof formaat ook, die 100 ml, die je makkelijk in je handbagage propt!


AVÈNE - After-sun lotion - 50 ml (Full size: 15,70 - 200 ml)

Om extra lang van je mooie bruine kleurtje te genieten, is een herstellende after-sun na het zonnebaden heel belangrijk. De after-sun lotion van Avène is geschikt voor het gezicht en lichaam en door het handige formaat ook makkelijk om mee te nemen.

Mijn vriend is een grote fan van deze! Plakt niet en heeft een aangename geur. 



LAMAZUNA - Ecologische reinigingsdoekjes: 4 euro (2 stuks)

Een ecologisch reinigingsdoekje voor het gelaat? Ik weet niet goed wat ik er moet van denken... Dit milieuvriendelijke doekje zou, in combinatie met warm water, in slechts enkele seconden alle make-up en onzuiverheden van je gezicht vegen. Heel benieuwd...


















GARNIER Ambre Solaire - BB Cream SPF30: 11,99 euro (50 ml)

Alweer een nieuwe BB crème, deze keer van Garnier. Eerlijk is eerlijk, Garnier is niet zo mijn ding. De kans dat deze BB crème aan de kant blijft liggen is dan ook vrij groot. Wel een mooie, neutrale kleur!



BO-HO GREEN REVOLUTION - Terracottapoeder: 12,95 euro (9g)

Een mooie gezonde gloed op een 100% natuurlijke manier? Het terracottapoeder van Bo-Ho Green Revolution is vrij van parabenen, minerale oliën, fenoxyethanol en PEG en geeft de huid onmiddellijk een stralend effect, een must-have voor deze zomer!

Van het merk Bo-Ho Green Revolution had ik zelf nog nooit gehoord. De verpakking spreekt me zeker aan, en de kleur ziet er ook wel mooi uit!



Persoonlijk vind ik de Deauty box van de maand mei iets minder geslaagd. De shampoo en after-sun zijn wel ok, maar ik mis de echte beauty-ontdekkingen.
Volgende keer een zomerse nagellakkleur?

Meer info: www.deauty.be





7 reacties

  1. Ik vind de inhoud wel oké. Heb ook spijt dat ik 'm niet meer kan ontvangen :-( Misschien net daarom vind ik de inhoud altijd goed: wat je niet kan hebben, vind je altijd leuker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik heb 'm opgezegd al een hele tijd geleden en er is tot nog toe geen enkele box geweest waarbij ik spijt heb gehad van mijn beslissing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het hem wel leuk :) al zou er zeker vaker make-up in mogen zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem wel ok, hoor! De BB cream en de aftersun.. de shampoo ga ik weggeven.. :) Ik heb ondertussen de WAATbox besteld, zij leveren ook aan België, ik ben benieuwd :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @beautytalk: Oh, dat kende ik nog niet ;) Ga ik zeker eens voor kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de box deze maand ook minder. Weer een bb crème ( en nog geen goede ook. Na twee keer proberen heb ik hem overgeleverd aan de vuilbak) en een bronzer gebruik ik niet. Had liever iets voor de ogen of een nagellak gehad.

    BeantwoordenVerwijderen