CHANEL LES BEIGES - HEALTHY GLOW SHEER POWDER N°40

vrijdag, mei 10, 2013


Toen Peter Philips Les Beiges ontwikkelde, wilde hij in de eerste plaats een poeder dat de huid een natuurlijke en gezonde uitstraling gaf. Geen onnatuurlijke bruine teint maar een healthy glow alsof je een weekendje in de buitenlucht hebt vertoefd.

Het compacte poeder Les Beiges is hét product bij uitstek voor al wie houdt van een natuurlijke en transparante teint op maat zonder er zwaar of onnatuurlijk uit te zien. Iets wat elke vrouw wil, niet?



Naar gelang het effect kan het compacte poeder Les Beiges, dat verkrijgbaar is in 5 kleuren, op verschillende manieren gebruikt worden:

- Alleen, voor een sublieme natuurlijke teint. Een belle mine het hele jaar door
- Bovenop je foundation, voor een extra mooie afwerking
- Kies je eigen huidskleur voor een uiterst natuurlijk resultaat, of een intensere kleur voor een zongebruind effect.


Het compacte poeder Les Beiges is verkrijgbaar in vijf natuurlijke kleuren, van heel licht tot donker. Op de foto zien jullie trouwens de kleur n°40. De textuur van het poeder is heel fijn en licht waardoor je wel wat met de kleuren kan spelen. Toch geeft het een mooie dekking, zonder er te mat uit te zien. 

Ik heb zelf een gevoelige, gemengde huid en ondanks het delicate bloemenparfum kan ik het toch zonder problemen gebruiken. Iets wat wellicht voor een stuk te danken is aan de bijzondere samenstelling die verrijkt is met plantaardige cellen van de katoenbloem en witte roos die alle huidtypes beschermt en kalmeert.



Ook de verpakking is een vermelding waard, toch? Chanel koos voor Les Beiges deze keer niet voor het vertrouwde zwartgelakte doosje, maar voor een tijdloos en exclusief beige waar Gabrielle Chanel zo van hield.



Ondanks het feit dat de kleur n°40 nu nog een tikje te donker is voor mij is het toch iets wat ik graag gebruik. Met een grote kwast is dit trouwens de perfecte bronzer! Nog een meevaller vind ik de SPF 15 waarmee je je huid toch al een klein beetje beschermt. 



Wat vinden jullie van Les Beiges?

Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder is verkrijgbaar in de parfumerie.
Prijs: 48 euro (12 g) - 5 kleuren

Retractable Kabuki Brush: 42 euro



7 reacties

  1. ik vind die verpakking echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verpakking en mooi product! Mijn natuurlijke kleur is 20 dus 40 zou voor mij ook wel een bronzer zijn, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Maar het ziet er inderdaad een tikkeltje te donker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo'n prachtig poeder en verpakking ! Heb er al veel goede reviews van gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kocht hem vandaag ook, maar dan in nummer 20 :)

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hier ook heel benieuwd naar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Saskia: Ooh leuk, ik ben zeker dat hij je zal bevallen ;)

    @Marijke: Zeker eens checken in de parfumerie :)

    BeantwoordenVerwijderen