CHANEL LE VERNIS '647 LILIS'

woensdag, mei 29, 2013


Chanel bracht eerder deze maand L'Eté Papillon de Chanel, een prachtige make-up collectie waarin Peter Philips, Creative Director of Chanel Make-up de kleurige vlakken van een vlindervleugel wist te vertalen naar een poëtische compositie vol fantasie en energie. 


Naast een schitterend palet van goudgeel, elektrisch blauw, aquagroen en intens koraal voor de ogen en lippen, telt de collectie ook drie exclusieve én gelimiteerde nagellakkleuren 'Bel-Argus', 'Azuré' en 'Lilis' die geïnspireerd zijn op de iriserende vleugels van een vlinder. 

Het hemelsblauwe 'Bel-Argus' en het blauwgroene 'Azuré' zijn allebei uniek en ongetwijfeld heel mooi op de teennagels, maar op de handen zie ik mezelf deze twee kleuren niet zo vaak dragen.



'Lilis' daarentegen is een stuk draagbaarder en daardoor ook de favoriet uit deze collectie! Chanel noemt deze koraalkleur exotisch, intens en helder. Precies hetgene ik in gedachten had, want deze kleur straalt één en al zomer uit!


Sommigen noemen 'Lilis' een mooie mix tussen 'Holiday' en 'Distraction', twee kleuren die eerder al uitkwamen, voor mij is het vooral een prachtige zomerkleur die je gewoon niet mag missen!


'Lilis' is niet te rood, te roze of te oranje, maar precies zoals een koraalkleur zou moeten zijn. Perfectie! De textuur is een beetje dunner dan de andere lakjes, maar daardoor laat de kleur zich alleen maar makkelijker aanbrengen. 

Twee laagjes waren bij 'Lilis' al voldoende om tot een mooi, egaal resultaat te komen. Opvallend ook: een heel korte droogtijd en een schitterende glans!  



Hebben jullie deze nieuwe it-kleur al in huis gehaald?

De L'Eté Papillon de Chanel collectie is vanaf 10 mei 2013 verkrijgbaar in de parfumerie.
Prijs: Le Vernis 'Lilis' 23 euro



11 reacties

  1. Ik vind dit ook de mooiste van de drie, heel zomers! Ik ben op dit moment meer aangetrokken door Les Lévres Scintillantes, haha, met al die mooie glossjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien wel mijn favoriete lakje van de zomer, deze Lilis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BeautyLoves: Ooh ja, de glossjes! :) Vooral in de kleur 'Eden', komt zeker nog op de wishlist! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoewel ik koraal prachtig vind, heb ik eigenaardig genoeg nog niet veel nagellak in die kleur. Dringend eens werk van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Redhotjillypeppers: Zeker doen, Jill! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleur, laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige koraalkleur ik had in de 1e instantie ook alleen bel agrus and azure gekocht maar zoals je al zei schitterend voor op je teennagels maar lilias is gewoon prachtig voor op je handen. De Eden gloss is mooi maar op je lippen vrijwel kleurloos helaas had hem anders ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze nagellal is echt de perfecte koraalroze kleur! Heel mooi! :)

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen