BOURJOIS: SO LAQUE GLOSSY & EASY NAIL ART

maandag, mei 13, 2013


Tot hiertoe heb ik mij nog niet zo vaak aan nail art gewaagd, wel m'n ding enzo maar wegens tijdsgebrek kwam het er eigenlijk nooit echt van...

Bourjois bracht recent iets heel leuk uit, de Easy Nail Art. Een handige kit waarmee je zelf makkelijk aan de slag kunt gaan en zo de meest originele en grafische creaties creëert. De kit werd samen met de Franse nail art star én blogger Pshiiit ontwikkeld en bestaat uit maar liefst 122 stuks zodat je je creativiteit de vrije loop kan laten.



De kit bevat een vel met 92 zwarte stickers die je makkelijk bovenop je nagellak kleeft en een vel met 30 verschillende sjablonen voor een meer grafische manicure. Daarnaast zit er ook nog een rolletje zilverdraad in de kit waarmee je de manicure nog geraffineerder maakt, maar daar waag ik me een volgende keer aan. Beloofd! ;-)


Ik ging aan de slag met de mintgroene nagellak 'Amande Défilé' en het pastelroze 'Oh So Rose' uit de nieuwe collectie Vernis So Laque Glossy, gecombineerd met een klein kattenkopje uit de Easy Nail Art kit als accent.

'Amande Défilé' dekt al perfect in twee laagjes en dat is vrij uitzonderlijk voor een pastelkleur. De kleur is heel fris en doet m'n handen ook wel een beetje bruiner lijken.



'Oh So Rose' is misschien minder opvallend, maar daarom niet minder mooi! Het zachte pastelroze laat zich trouwens heel mooi combineren met een zwart accent. 

Anders dan 'Amande Défilé' geeft 'Oh So Rose' een meer transparant resultaat. Toch vind ik het melkwitte, bijna roze kleur heel mooi. Lakt netjes en zonder strepen.

Naast de met vinyl verrijkte formule voor extra glans kregen de So Laque Glossy nagellakken ook een 'anti-chip' hars mee die een lange houdbaarheid tot 10 dagen garandeert. Tien dagen is misschien veel gezegd, maar mits een goede top coat blijven ze toch een 4-tal dagen chipvrij.

Neem zeker een kijkje op de website van Bourjois of Pshiiit voor meer inspiratie!


De collectie Rendez-Vous à Paris is vanaf maart 2013 verkrijgbaar bij Di, Inno, Kruitvat, Ici Paris XL en bij onafhankelijke parfumerieën.

Prijs: Vernis So Laque Glossy: 8,49 euro
Prijs: Easy Nail Art kit: 7,99 euro







9 reacties

  1. Mooie kleuren en die strikjes stickers zijn echt te cute !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Redhotjillypeppers: Echt hé! Vooral de strikjes en de kattenkopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie eigenlijk niet WAT de sticker op de mintgroene lak moet voorstellen? Het zijn vogels, strikjes, maar dat ene vormpje is me onbekend.

    BeantwoordenVerwijderen