BIO-BEAUTÉ BY NUXE: TINTED REPAIRING LIP BALM

maandag, mei 06, 2013


De lente is altijd een ideaal moment om een nieuw gamma lippenbalsems te lanceren dacht men bij Nuxe, en gelijk hebben ze want niets is leuker dan op zo'n mooie stralende dag een frisse, fruitige balsem op je lippen te smeren.

De nieuwe herstellende, gekleurde lippenbalsems van Bio-Beauté by Nuxe zijn nu verkrijgbaar in twee frisse kleuren en vormen daarmee een mooie aanvulling op de reeds bestaande transparante lippenbalsem met abrikozenboter, die trouwens tot één van de meest verkochte producten uit het Bio-Beauté by Nuxe gamma behoort.


Om kleine kloofjes onmiddellijk te herstellen en het ontstaan ervan te beperken, selecteerde Bio-Beauté twee zachte vruchtenboters voor onmiddellijk herstel en vruchtenolie-extracten voor een intens voedende werking.

Bio abrikozenboter: rijk aan essentiële vetzuren, regenereert en beschermt de fijne huid van de lippen.

Bio galamboter: zeer rijk aan onverzadigde vetzuren en vitamines A, D, E en K die de lippen verzacht en soepel maakt.



De gekleurde lippenbalsem komt in een kleine witte tube met handige applicator waarmee je het product makkelijk kan aanbrengen zodat je er in principe je vingers niet hoeft voor te gebruiken. 

Dankzij de drie verschillende polyglyceriden, afkomstig van zonnebloemen smelt de textuur vrijwel meteen bij het aanbrengen wat zorgt voor een ongeëvenaarde gladheid.


Verzorgde lippen met een kleurtje of een fruitige smaak? Voortaan hoeven uw lippen niet meer te kiezen. Zowel de kleur 'Framboise' (links op foto) als 'Pêche Rosée' (mijn favoriet) geven de lippen een mooie glans en een natuurlijke kleur. 
Het zijn dus zeker geen dekkende kleuren, maar daar hou ik net van.


De lippenbalsems zijn extreem voedend en herstellend, vandaar misschien de iets dikkere textuur. Zelf gebruik ik ze heel graag omwille van de lekkere fruitige smaak, vooral wanneer mijn lippen wat uitgedroogd aanvoelen. 

Enig minpuntje? De ietwat plakkerige textuur, waardoor ik deze lippenbalsem het liefst bovenhaal bij windstil weer ;) 



De nieuwe herstellende lippenbalsems van Bio-Beauté by Nuxe zijn bio-gecertificeerd en voor 100% van natuurlijke oorsprong. 
Verkrijgbaar bij de apotheek, parafarmacie of grootwarenhuis.

Prijs: 9,50 euro (15 ml)






8 reacties

  1. Hmm, ze zien er wel heerlijk uit. Ik houd wel van een plakkerige lipgloss, alleen is dat bij winderig weer iets minder haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga ik ook eens voor kijken ! Bio beauté vind ik echt een fijn merk. Eigenlijk alles van Nuxe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt héél goed! Ik ben vooral benieuwd naar die perzik variant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marijke: Pêche Rosée is echt heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed, echt iets voor mij zo'n getint fruitig lipproduct :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er leuk uit, wel jammer dat ze plakken, is inderdaad niet ideaal als er veel wind is :)

    BeantwoordenVerwijderen