SHOPLOG: LA MER, BOBBI BROWN, DIOR &...

maandag, april 15, 2013


Het mooie weer van de afgelopen dagen heeft zo z'n invloed gehad op mij... Met een vrij grote buit als gevolg! Naast een nieuw flesje Skin Finish Foundation SPF 15 van Bobbi Brown kocht ik bij Cosmeticary het Sheer Finish Pressed Powder, voor op vakantie én de handtas natuurlijk ;-)

De Skin Finish Foundation SPF 15 is ondertussen een echte favoriet geworden! Ik heb met mijn vorige flesje zo'n 7 maanden gedaan, en nu werd het toch wel tijd voor een nieuw exemplaar. Wil je de review over deze fantastische foundation nog eens nalezen, klik hier


Jullie hadden het misschien al gelezen, ik was op zoek naar een grote zachte poederkwast die geen haren verliest. Ik was een beetje aan het twijfelen maar ben uiteindelijk toch voor de Powder Brush van Bobbi Brown gegaan. Een flinke hap uit m'n budget, dat wel maar hij is het echt wel waard!


Sinds ik de 30 voorbij ben gaat er geen dag meer voorbij zonder een likje handcrème te gebruiken. Deze Multivitamin Hand and Nail Treatment van Dermalogica is al goed op weg om mijn persoonlijke favoriet te worden. Hij voedt intens zonder vettig gevoel en gaat huidveroudering tegen dankzij Vitamine A en E, en Ginko Biloba.


Dior bracht recent 4 nieuwe nagellakkleuren uit (waaronder 'Spring Ball', check!), en een nieuwe Gel Top Coat die ik absoluut wilde uitproberen. Planet Parfum was een van de eerste winkels waar ik hem zag staan maar ik denk dat hij ondertussen in zowat elke parfumerie verkrijgbaar is.


Helemaal nieuw bij La Mer is The Face and Body Gradual Tan, een zelfbruiner waar ik al een tijdje op zat te wachten en uiteindelijk gevonden bij Ici Paris XL (Brabantdam Gent).


Afgelopen weekend werd er mooi weer voorspeld en dus ging ik nog vlug even langs bij Multipharma, waar ik de nieuwe zonnecrème Anthelios 'dry touch' SPF 30 van La Roche-Posay kocht.


De douchegels van Roger & Gallet kregen naast een nieuwe verpakking ook een nieuwe formule mee. Zonder zeep, sulfaten of parabenen, dus nog zachter voor de huid. Grote lieveling is de frisse citrusgeur 'Jean Marie Farina' die ik elke keer opnieuw koop. Heerlijk fris tijdens de zomermaanden!  




Wat waren jullie meest recente aankopen?






9 reacties

  1. Leuk geshopt ! Van Roger & Gallet ben ik groot fan maar ik heb hun doucheproducten nog nooit geprobeerd. Shame on me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee sephora highlighters en een Dior lipstick :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn geshopt! Dat Bobbi Brown poeder staat hoog op mijn wishlist!
    Ik kocht vorige week bij Parfuma een back up concealer + corrector van Bobbi Brown!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed geshopt, wat een mooie aankopen! Mijn recentste aankopen kan je vandaag op de blog zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn geshopt hoor! :-) Mijn laatste aankoopjes komen uit de Twice As Nice Disney collectie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Gel Top Coat van Dior MOET ik proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed geshopt! Mijn laatste aankopen waren Urban Decay Make up paletten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Redhotjillypeppers: Ik kan je de douchegels zeker aanraden! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geshopt ! Ik heb dat ook altijd als het mooi weer is !

    BeantwoordenVerwijderen