PERSOONLIJK: LIEBSTER AWARD

woensdag, april 10, 2013


Tussen de vele tags en awards die en masse circuleren op het web, zijn er altijd wel enkele die ik de moeite vind. Deze leuke award kreeg ik van Andrea, thx!

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Het klinkt misschien vrij cliché maar bloggen is voor mij een echte uitlaatklep! 
Na het werk kan ik er echt van genieten om weer eens een nieuwe shoplog of de zoveelste nieuwe nagellakkleur met jullie te delen.

2. Wie zijn jouw favoriete bloggers?
The Beauty Lookbook en Café Makeup. 




3. Wat wil je nog bereiken met je blog?
Goh, geen idee eigenlijk. Ik ben op dit moment wel blij met mijn blog en tracht vooral niets te overhaasten.   

4. Als je iemand kon kiezen, wie zou je dan (nog) een keer willen ontmoeten?
Mireille Broeders, de oprichtster van vzw 'Greyhounds in Nood'. Wat deze dame doet voor de Spaanse windhonden is gewoon fantastisch! 





5. Waar zou je nog een keer naartoe willen reizen?
Ik wil dolgraag nog een keer naar New York! Of Florida, al was het maar voor het mooie weer en de vele 'malls'! Helaas vind m'n vriend dat verre reizen maar niks...

6. Wat is de leukste reactie die je ooit op je blog hebt gehad?
Een mailtje van een lezeres die liet weten heel tevreden te zijn met haar nieuwe nagellak die ze eerder op mijn blog had gezien.




7. Wat doe je graag naast het bloggen?
Veel te veel om op te noemen! Reizen, tuinieren, creatief bezig zijn, shoppen, lezen,...

8. Wat is je ergste blunder?
Ik ben vroeger ooit eens de deur uitgegaan op een morgen met twee verschillende schoenen. Altijd verstrooid, zeker als het nog vroeg is! 




9. Wie is jouw grote voorbeeld?
Mijn oma Juliette, die in september jammer genoeg overleden is. 

10. Wat is het mooiste make-up product dat je in je bezit hebt en waarom?
Ik denk dat dat mijn vrij uitgebreide nagellakcollectie moet zijn ;-)






11. Noem de beste tip die je hebt!
Doen waar je zin in hebt en in jezelf geloven.


11 feiten over mij:
1. Ik ben lichtjes nagellakverslaafd
2. Later wil ik graag in Parijs gaan wonen
3. Emokip
4. Ik ben absoluut geen ochtendmens, elke dag om 6u uit bed vind ik dan ook vreselijk
5. Mijn vriend lacht er wel eens mee, maar tegen elke kat die ik tegenkom maak ik graag een praatje #kattenmens  
6. Als ik mijn zinnen op iets heb gezet wil ik er voor 100% voor gaan
7. Ik ben een echte sloddervos en kan soms uren zoeken naar iets
8. Vroeger was ik een echte nagelbijter
9. Als ik iets koop blijft dat meestal nog enkele dagen in het zakje zitten
10. Van mooie handtassen word ik helemaal hyper!
11. Het woord 'plannen' maakt me soms nerveus.



Vind je de tag leuk, neem hem gerust over!
Eva
xx



10 reacties

  1. Ik moet er ook elke ochtend om 6u uit. Hatelijk. En soms word ik 's zaterdags vanzelf om dat uur wakker :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award :-) Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Redhotjillypeppers: Verschrikkelijk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen.. ik moet om de 5 weken om 5u opstaan.. HEL!!!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen.. ik moet om de 5 weken om 5u opstaan.. HEL!!!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah yes, opstaan om 6 uur, hier nog een. En dan kan ik in het weekend niet meer echt uitslapen. 8-9 uur is tegenwoordig lang uitslapen, terwijl ik als tiener echt wel tot de middag kon doorslapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! En kattenmensen, just love them :-). Met die van mij kan je een gesprek voeren, hij miauwt braafjes terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! En wat lijken wij op elkaar haha. Bij alles wat ik las dacht ik : hey, dat is bij mij ook zo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuk om lezen! En ik wil je echt wel eens graag met twee verschillende schoenen tegenkomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen