PERSOONLIJK: INSTAGRAM #MAART

dinsdag, april 02, 2013


Een nieuwe maand is begonnen en dus heb ik voor jullie een nieuwe Instagram fotoreeks klaarstaan! Een klein overzicht van de voorbije maand...

De eerste tuinbloeiers laten nog even op zich wachten, maar gelukkig zijn er ook andere manieren om een beetje lente in je woonkamer te halen. Deze prachtige bos rode tulpen kreeg ik trouwens van de mama.



Afgelopen weekend liet ik mij een beetje gaan bij Ici Paris XL met de Family & Friends actie. Deze Super Huile Solaire Corps SPF 6 van Sisley stond sinds vorige zomer al op mijn lijstje, en nu dus eindelijk aangekocht met een mooie korting. Nu nog wachten op de zon!  



Guerlain bracht ook dit jaar een Terracotta collectie uit, met o.a. dit prachtige 4 Seasons zonnepoeder in '02 Natural Blondes' in het assortiment. Deze lichte kleur is echt ideaal voor lichtere huidjes zoals ik!



Weer of geen weer, deze Havaianas met luipaard-motief moest ik gewoon hebben. De combinatie van luipaard-motief met het fluoroze vind ik zelf super! Bij Monar Antwerpen.



Léon in close-up, omdat hij bij het plaatje past...



De laatste dagen zijn hier heel wat lekkere paaseitjes verorberd! Deze kocht ik ten voordele van 'Make-A-Wish', een organisatie die de droom van zieke kinderen helpt te verwezenlijken. #goededoelen #emokip




Van het merk Layla had ik tot voor kort nog nooit gehoord, jullie? Ze hebben in elk geval wel enkele leuke nagellakkleuren. Exclusief bij DI. 


Macarons... voorlopig ben ik ze nog niet beu gegeten. Die van Ladurée vind ik nog steeds de beste! Hebben jullie trouwens de 'Fleurs d'Oranger' al geproefd?



De beste manier om het mooie weer in huis te halen: 'Fleur de Fiquier' van Roger & Gallet, ontworpen door Francis Kurkdjian. 




En jullie?
Wat doen jullie om de lente in huis te halen?






12 reacties

  1. Ik heb mij voor de eerste keer van de family & friends weten af te houden, yay! Maar je hebt wel prachtige producten gekocht, die bronzer is echt ontzettend mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet naar die Family&Friends sale geweest! Had nochtans de bon afgedrukt, maar ben er niet geraakt en dus wacht ik af tot een volgende actie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fleur de figuier is echt zalig ! Bloemen heb ik ook altijd in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's. Dat beeld van Léon is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ik haal ook vaak tulpen in huis om het wat op te fleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb vollédig zin in de lente ! Leuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leon is een prachtige kat! Ik ben benieuwd naar het terracotta poeder. Krijgt dit nog een apart review artikel? Ik ben alvast vragende partij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke aankopen! Ik wil alles ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Ivy: Er komt zeker nog een artikel over het terracotta poeder van Guerlain! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk :)
    Een bloemetje zorgt inderdaad voor wat lente in huis.

    BeantwoordenVerwijderen