NOTD: KURE BAZAAR 'GYPSY'

vrijdag, april 12, 2013


Jullie herinneren zich ongetwijfeld nog wel het artikel over de nagelvriendelijke lakjes van het Franse merk Kure Bazaar. Heel bijzonder aan deze lakjes zijn de trendy kleuren en de ingrediënten die voor ruim 85% uit natuurlijke grondstoffen bestaan zoals houtpulp, katoen, aardappelen en maïs.   

De hippe lakjes waren wel al in verschillende webshops verkrijgbaar maar ze irl zien, da's toch nog even anders... Toen ik gisteren afrekende bij Parfuma in Antwerpen viel mijn oog meteen op de heuse nagellakstand van het merk en ik wist meteen dat ik er met minstens eentje naar huis ging gaan!


Met het mooie weer in aantocht koos ik uiteindelijk voor twee frisse koraalkleurtjes 'Gypsy' en 'Coquette', maar een keuze maken was zeker niet makkelijk. Ik zag namelijk nog een prachtige lichtroze en turquoise kleur, maar da's voor een volgende stop!



Vandaag laat ik jullie 'Gypsy' zien, de lichtste kleur van de twee. Gypsy sprong er voor mij meteen uit door z'n mooie kleur. Ik zie er zowel perzik, oranje als roze in ofwel zomer in een flesje!



'Gypsy' heeft eerder een jelly finish, terwijl de andere kleur duidelijk een crème lakje is. Toch dekt hij heel goed in twee laagjes! Over het borsteltje dat er standaard uitziet, heb ik geen klagen. Werkt netjes en makkelijk.


Dit zijn twee laagjes zonder top coat, die trouwens heel snel drogen! Zien jullie die mooie glans? De houdbaarheid van de Kure Bazaar lakjes deel ik jullie zeker volgende keer mee, want daar is het uiteraard nu nog te vroeg voor ;) 


Het flesje vind ik ook wel mooi, heel eenvoudig maar chic! 
Wat vinden jullie van dit zomers kleurtje?



De lakjes van KURE BAZAAR zijn o.a. verkrijgbaar bij Parfuma (Antwerpen).
Prijs: 16,80 euro (10 ml)


Fijn weekend en geniet van het mooie weer!
Eva
xx





12 reacties

  1. Mooi kleurtje! Best prijzig wel.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kleurtje! Jammer, ik heb ze over 't hoofd gezien bij Parfuma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Lien: Ooh, maar ik denk dat ze ze nog maar net binnen hadden :) Meteen een goed excuus om nog eens bij Parfuma binnen te stappen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kleurtje, wel beetje prijzig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind 'm wel duur maar wauw...wat een prachtig, zacht kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur ! Koraal is echt zo'n mooie zomerse tint.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur! Past bij de zon die ze ons voor dit weekend beloven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Beauty blogger, Bij deze wil ik je laten weten dat ik je genomineerd heb voor de Liebster-award. Wil je meer weten kijk dan op: http://beautyblogbydave.blogspot.nl/2013/04/beauty-blog-by-dave-genomineerd-voor-de.html. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag en ik zou het leuk vinden als je me een link stuurt van het artikel dat je eventueel hieraan besteed. x Beauty Blog by Dave

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, echt mijn favoriete zomerkleur!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen