L'ORÉAL PROFESSIONNEL VOLUMETRY

vrijdag, april 05, 2013


Last van fijn haar dat er maar slapjes en levenloos bijhangt? Met het nieuwe gamma Volumetry van L'Oréal Professionnel behoort dat voortaan tot het verleden. 

Fijn haar bevat weinig of geen volume en heeft vaak de neiging om plat te vallen. 
Om het nieuw leven in te blazen en volume te creëren vanaf de aanzet ontwikkelde L'Oréal Professionnel een compleet nieuw gamma dat de haarvezel van fijn en gevoelig haar verzorgt, zonder het te verzwaren.


VOLUMETRY SHAMPOO - 13,80 euro (250 ml

De volumegevende shampoo met salicylzuur is echt fijn in gebruik en je hoeft er ook niet veel van te gebruiken. Hij zorgt ervoor dat de hoofdhuid perfect gezuiverd wordt, zodat de kans op platvallen miniem wordt. Ik had in het begin een beetje schrik voor het ingrediënt 'salicylzuur' in combinatie met mijn gekleurd haar, maar blijkbaar zou dat geen problemen geven. Ik heb het voor jullie nagevraagd ;-) Ook de frisse citrusgeur vind ik een grote meevaller.   



VOLUMETRY VERZORGING - 15,90 euro (150 ml)

Deze verzorgende crème breng je na het wassen aan op handdoekdroog haar en laat je vervolgens een 3-tal minuutjes inwerken. Doorkammen, afspoelen et voila... Het resultaat is luchtig, gehydrateerd haar dat ook wel een tikje steviger aanvoelt.



SPRAY S.O.S Volume - 17,70 euro (78 ml)

Het derde product uit het gamma is Powder Fresh, een S.O.S droogshampoo voor gezuiverd haar met volume op elk moment van de dag. Droogshampoos zijn eerlijk gezegd niet zo m'n ding omdat ze bij mij dikwijls witte restjes nalaten, hoe weinig ik er ook van gebruik. Deze niet! De fijne spray is super makkelijk in gebruik en zo goed als onzichtbaar op het haar. Instant volume én een frisse haardos gegarandeerd. Dit wordt er eentje die onmiddellijk in m'n handtas verdwijnt!



Voor mij werken de producten uit het Volumetry gamma heel goed. Ze geven volume én body aan het haar zonder er als een 'helm' uit te zien. Ideaal als afwisseling met mijn andere favoriete haarproducten! 


Het gamma Volumetry is vanaf nu verkrijgbaar bij de L'Oréal Professionnel-kapper.
Meer info over de producten vind je hier.






10 reacties

  1. De shampoo en conditioner moet ik nog proberen maar de spray vind ik alvast heel goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn go to-shampoo van dit moment! Lekker fris en geeft mijn haar ook volume, net wat ik nodig heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt wel goed ben benieuwd of het wel echt werkt. geloof er niet echt in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ideale lijn voor mijn fijn en futloos haar precies ! Ga ik misschien wel eens uitproberen als mn voorraadje haarproducten op is ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Ik moet ze nog testen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey ik heb je genomineerd voor mijn liebster award!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen