DEAUTY BOX: APRIL

vrijdag, april 26, 2013


Afgelopen woensdag stond de nieuwe Deauty box voor de deur, die zich deze maand helemaal richt op de hydratatie van de huid. Ik ben altijd wel te vinden voor enkele goede basics op vlak van skincare, mijn eerste indruk was dus zeker positief!


THE BODY SHOP - OLIVE BODY BUTTER 50 ml (full size 200 ml: 16 euro)

Een intensief werkende, romige body crème met heerlijke ingrediënten zoals cacaoboter, sheaboter en olijfolie. Verzorgt, verzacht en hydrateert de huid 24u lang. Een topper uit het gamma van The Body Shop!

Dit is er eentje waar ik m'n zus ongetwijfeld heel blij mee ga maken. Zelf kan ik 'm jammer genoeg niet gebruiken door de lanoline alcohol die erin verwerkt zit (allergisch), maar daar kan Deauty natuurlijk niets aan doen.


VANESSA TUGENDHAFT - LES EAUX DIAMANTEES 'OR BLANC PARFUM' 5 ml 
(full size 50 ml: 75 euro)

De naam Vanessa Tugendhaft deed bij mij meteen een belletje rinkelen! Deze jonge Belgische juwelenontwerpster heeft al tal van schitterende met diamant bezette creaties ontworpen, en nu dus ook enkele nicheparfums. 'Or Blanc' is een delicate bloemengeur met houtachtige accenten van vijgen, jasmijn en oranjebloesem. Als topnoten ruik je bergamot, roze peper en munt gecombineerd met een basis van zacht hout, witte muskus, mos en amber.

Liefhebbers van delicate bloemengeuren zullen dit schattige miniatuurflesje zeker weten te appreciëren. Ik ben zeker fan van de geur en al zeker van het rollertje waarmee je de geur makkelijk op je polsen kan doseren. Eentje voor in de handtas!

SHEET MASK

Ik had ze bijna voor pepermuntjes aanzien maar deze witte bolletjes zijn sheet masks, een soort van katoenen gezichtsmaskers die je in combinatie met jouw favoriete verzorgingsproduct gebruikt voor een intense behandeling.

Hier ben ik heel benieuwd naar! Ik ga er zeker eentje gebruiken met m'n favo verzorgingscrème én eentje met het Thermaal water van Avène. Als het iets is, komt er zeker nog een artikel van. Ik vraag me trouwens af waar ik deze sheet masks kan kopen.


PAYOT - HYDRA24 DAGCREME 15 ml (full size 50 ml: 42 euro)

Een natuurlijk honingextract met vochtvasthoudende werking maakt van deze rijke, romige crème de ideale crème voor dag en nacht. Het extract van Baicalensis wortel zorgt voor een perfect vochtgehalte.

Op het eerste zicht een heerlijke crème met smeltende textuur, kan niet slecht zijn!

EUCERIN - DERMOCLEAN MICELLAIRE REINIGINGSLOTION 125 ml 
(full size 200 ml: 12,50 euro)

Micellaire lotions zijn de laatste tijd bijzonder populair. Ze zijn praktisch, zeer effectief en toch mild. Deze bevat geen parfum, alcohol, kleurstoffen of parabenen en geschikt voor gelaat en ogen.

Deze ga ik zeker uitproberen! Het feit dat hij geen parfum bevat is voor mij een extra troef!

AVENE - EAU THERMALE SPRAY 50 ml: 2,50 euro

Onmisbaar in elke handtas! Dit heilzame thermaal water van Avène werkt kalmerend en verzachtend. Gebruik 'm bij roodheid in het gezicht, na het verwijderen van make-up, na zonnebrand, of gewoon als verfrissing. 

Dit thermaal water van Avène is al enkele keren voorbijgekomen op mijn blog, een echte favoriet dus! 




Wat vinden jullie van deze april-editie?

Ik ben tevreden maar had toch stiekem gehoopt op een zomers nagellakkleurtje of ander make-up product.

Meer info over de Deauty Box vind je hier.






7 reacties

  1. Ik blijf wat op mijn honger zitten bij deze box en hoop op een make-upje de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik dacht net hetzelfde bij die sheet masks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel leuk (voor jullie dan, jammer voor mij) dat er een body butter in zit. Ik mis mijn box :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke producten, maar oogt aan de andere kant deze maand ook een beetje saai vind ik persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook altijd blij met enkele basic skincare producten :-) Hopelijk volgende maand een zomers lakje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, waar blijven die essie lakjes :D? Ik voel tot nu toe de drang niet om er eentje te bestellen. Heb het gevoel dat het elke maand 'n beetje hetzelfde is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha.. ik dacht ook dat het snoepjes waren!!! ha! Ik ben vooral blij met het parfum en de body butter!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen