BOBBI BROWN: NUDE BEACH COLLECTION 2013

woensdag, april 17, 2013


BOBBI BROWN
NUDE BEACH COLLECTION 2013


Nog heel even en we mogen ons aan Bobbi's nieuwste Nude Beach collectie verwachten, een echt pareltje als je het mij vraagt! Deze gelimiteerde collectie boordevol zomerse tinten tovert in een handomdraai een natuurlijke, zonnige gloed op zowel gezicht als lichaam, en da's precies hetgene we allemaal willen. 

Ik vind het vooral een heel draagbare collectie die een zomers kleurtje op een natuurlijke manier benadrukt.    


TUBE TINT - 4 tinten - 22 euro (limited edition)
Onmisbaar tijdens de zomer, deze Tube Tints in 4 verrukkelijke tinten:
Bronzed Pink, Naked Pink, Pink Cloud, Air Kiss

FACE & BODY BRONZING DUO 'Nude Beach' - 42 euro (limited edition)
Een compact doosje met daarin 2 uiterst flatterende tinten zonnepoeder. Alleen of gecombineerd te gebruiken voor een perfecte sunkissed look!


SHIMMER NAIL POLISH 'Pink Pearl' - 18 euro (limited edition)
Ook al heb ik mezelf even een nagellakverbod opgelegd, aan deze prachtige kleur ga ik maar moeilijk kunnen weerstaan vrees ik. De zachtroze parelmoertint staat volgens mij beeldig bij een zongekuste huid!


SUNLESS TANNING GEL FOR FACE & BODY - 29 euro
Een mooi, natuurlijk kleurtje zonder uren in de zon te zitten? De nieuwe zelfbruiner belooft je een stralende kleur van top tot teen! Deze ga ik skippen denk ik, aangezien ik nog maar net eentje van La Mer heb aangeschaft ;) 

Eveneens in de collectie: Sheer Color Cheek Tint (29 euro) en Long-Wear Cream Shadow Stick (31 euro).



Wat vinden jullie van de collectie?

De Nude Beach collectie is vanaf mei 2013 verkrijgbaar bij Cosmeticary en Parfuma.






4 reacties