BOBBI BROWN HYDRATING EYE CREAM

maandag, april 22, 2013



Na mijn minder positieve ervaring met de Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream van MAC van enige tijd geleden ging de zoektocht naar een nieuwe oogcrème mét dezelfde aangename textuur gewoon verder. Niet zo evident als je een beetje veeleisend bent én extreem gevoelige ogen hebt zoals ik.

Ik was (en ben nog steeds) heel tevreden over de Hydraphase ooggel van La Roche-Posay, maar merkte dat mijn huid (hello 30-plusser!) echt behoefte had aan een crème die de oogcontour nog meer hydrateert.


Wat ik zo positief vind aan de Hydrating Eye Cream van Bobbi Brown is dat hij tegelijk hydrateert, verzorgt én tevens dienst doet als primer waardoor je make-up ook langer blijft zitten. De textuur, die veel weg heeft van een gelcrème, laat zich heel makkelijk uitsmeren en trekt goed in de huid.

 

In combinatie met de BB Tinted Eye Brightener merk ik bijvoorbeeld dat de concealer vooral makkelijker aan te brengen is en dat het resultaat egaler is. De oogcrème bevat trouwens verschillende ingrediënten zoals aloë vera en hamamelis, die de huid rondom de ogen verzacht en verfrist.  

Momenteel gebruik ik de Hydrating Eye Cream alleen 's morgens, aangezien de primer die in de crème verwerkt is, blijkbaar niet echt een aanrader zou zijn voor gebruik 's avonds. 's Avonds gebruik ik de oogcrème Redermic [+] eyes van La Roche-Posay, en die combinatie werkt heel goed voor mij!



Nog fans van deze oogcrème?

De Bobbi Brown Hydrating Eye Cream is verkrijgbaar bij Cosmeticary en Parfuma.
Prijs: +- 40 euro (15 ml)






5 reacties

  1. Yes! Ik ben hem sinds kort aan het gebruiken, en ben zo tevreden! Die hydratatie had ik ook nodig, heb zo'n tere huid onder mijn ogen, dat het echt wel belangrijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt handig dat hij ook als primer functioneert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ok hier ben ik officieel heel erg geinteresseerd in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie verpakking! Ik ben sinds kort fan van de nieuwe Caudalie Vinosource oogcrème!

    BeantwoordenVerwijderen