ACTIE: CAUDALIE VINOSOURCE S.O.S GEVOELIGE OGEN

maandag, april 08, 2013


Caudalie breidde het Vinosource gamma uit met de Crème S.O.S Gevoelige Ogen, een olievrije oogcrème die de meest gevoelige ogen hydrateert, kalmeert en ontlast in één enkel gebaar.

De parfumvrije formule die voor 92% uit natuurlijke ingrediënten bestaat, bevat een uniek complex van biologisch druivenwater en oligo-elementen die de hyperreactiviteit van de huid vermindert en de huid optimaal hydrateert.


Naast hyaluronzuur bevat de formule eveneens extracten van witte thee, dextran sulfaat en rode wijnstokken die een ontlastende en ontstekingsremmende werking hebben.



Net zoals alle andere Caudalie producten, is de Crème S.O.S Gevoelige Ogen vrij van parabenen, phenoxyethanol, siliconen, minerale oliën, ftalaten en natriumlaurylethersulfaat.



Voor een uitgebreide review test ik de oogcrème nog niet lang genoeg uit, maar mijn eerste indruk is alvast heel positief! De textuur voelt heel fris en aangenaam en daarom bijzonder aan te raden voor 's morgens. 

De tube is makkelijk te doseren en bovendien erg hygiënisch.


Momenteel schenkt Caudalie u dit prachtige roze etui, bij aankoop van een product uit het Caudalie gamma. Deze aanbieding geldt in alle apotheken en drogisterijen die deelnemen aan de actie en zolang de voorraad strekt.



Caudalie Vinosource S.O.S Gevoelige Ogen: 18,50 euro (15 ml)
Meer info op www.caudalie.com





4 reacties

  1. ik ben hem ook nog aan het testen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hem ook aan het uittesten, mijn eerste indruk is ook positief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik hou wel van de producten van Caudalie

    BeantwoordenVerwijderen