SPRING ♥ WISHLIST

woensdag, maart 06, 2013




De eerste zonnestralen zijn een feit, en da's meteen een goede reden om onze teint wat op te vrolijken met één van de nieuwe zonnepoeders die er het komende seizoen zitten aan te komen. 


GUERLAIN 'TERRACOTTA 4 SEASONS'

Nieuw bij Guerlain is Terracotta 4 Seasons - 64,81 euro (1.), een schitterend doosje met daarin 4 matte ton sur ton tinten die het hele jaar door voor een langhoudende en natuurlijk stralende teint zorgen. Ik ben vooral blij met de 2 nieuwe tinten, speciaal voor de lichtere huidtypes zoals ik (00 Nude en 02 Natural Blondes).


BOBBI BROWN 'LILAC ROSE COLLECTION'

Binnenkort in de winkel: de nieuwe Lilac Rose Collection van Bobbi Brown! Een prachtige collectie met naast het subtiele Lilac Rose Eye Palette ook nog dit geweldige nude lakje met de naam 'Roza' - 18 euro (2.). 


DIPTYQUE 'BAIES'

Alhoewel ik al twee geurkaarsen heb van Diptyque die heus nog niet zijn opgebrand, blijft deze geur 'Baies' - 44 euro (3.) in m'n hoofd spoken. Deze ruikt naar rozen en blaadjes van zwarte bes!  

Momenteel ben ik op zoek naar een goede poederkwast, die vooral heel zacht is en ook zo blijft. Ik twijfel nog een beetje tussen het Pinceau Poudre N°1 van Chanel (4.) en de Powder Brush (5.) van Bobbi Brown. Wat denken jullie?

Perfect passend in dit lenteplaatje zijn deze uiltjes van Forever 21 (6.). Voor slechts 2,90 euro zijn deze grappige oorstekers van jou!


xx
Eva



6 reacties

  1. kijk uit naar de nieuwe guerlain producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Guerlain bronzer is echt supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Bobbi Brown nagellak ziet er mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar dat Terracotta poeder van Guerlain! Ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen