SISLEY ♥ PARIS

maandag, maart 11, 2013

Iets waar je mij altijd mag voor wakker maken, is een tripje naar Parijs! De sfeer, de drukte en gezelligheid... Echt! Voeg daar nog een uitstapje naar het hoofdkantoor van Sisley op de Avenue Georges V aan toe en ik ben niet meer te houden!


Naar aanleiding van de vele nieuwigheden die het prestigieuze merk binnenkort lanceert, werd ik enkele weken geleden samen met een paar collega bloggers uitgenodigd. Het werd een hele fijne babbel waar niet alleen de nieuwste producten uit de doeken werden gedaan, maar waarbij ik natuurlijk ook nog leuke weetjes over merk te weten kwam.


De bloemenwinkel naast het Sisley hoofdkantoor: een prikkeling voor de zintuigen!


Het merk Sisley werd in 1976 (mijn geboortejaar!) opgericht door Hubert d'Ornano, hij was een van de eersten die zijn kennis van de plantenwereld wist om te zetten in het ontwikkelen van een eigen productlijn op basis van etherische oliën en botanische werkstoffen


Het grote succes van het merk is vooral te danken aan de kwaliteit van de producten, waarbij gestreefd wordt naar producten met de beste werking en de hoogste tolerantie. Bij Sisley hecht men ook veel belang aan een uitstekend productadvies, en dat vind ik heel belangrijk. Hoe vaak gebeurt het niet dat verkoopsters een fout product adviseren? Een regelmatige training zorgt ervoor dat verkoopsters klanten een uitstekend advies kunnen geven.


PARFUMS



Naast een uitgebreide lijn huidverzorgings- en make-upproducten biedt Sisley ook een eigen parfumlijn, die zeker het vermelden waard is! 


EAU DU SOIR
Gelanceerd in 1990 en ondertussen een waar cultproduct!
De geur is door de aanwezigheid van citrusvruchten heel fris en tegelijk ook sensueel dankzij de chyprenoten, amber en muskus. Vrij complex maar ik hou er wel van. Ik draag hem ondertussen zo goed als elke dag, en ben er helemaal weg van!


SOIR DE LUNE
Een betoverende sensuele geur met bloemige chyprenoten en krachtige hout- en muskusnoten. Elegant, intens en rijk.


EAU DE CAMPAGNE
De geur van frisse lucht en een krachtig, groen briesje in een flesje. Verfrissend en verkwikkend voor lichaam én geest. 



SKINCARE


BOTANICAL D-TOX
Nieuw dit voorjaar is Botanical D-Tox, een intensieve verzorgingskuur voor 's nachts die na 4 weken gebruik een stralende uitgeruste huid belooft. Dankzij een hoog percentage plantenextracten wordt de huid in alle zachtheid gezuiverd. Ook geschikt voor een gevoelige huid!



MASQUE CRÈME A LA ROSE NOIRE
Niet helemaal nieuw, maar nog steeds populair is het Masque Crème à la Rose Noire. Dit masker werd speciaal ontwikkeld om tekenen van veroudering en vermoeidheid doelgericht aan te pakken. 

Heeft naast een hydraterende werking ook een gladmakende en verstevigende werkingDeze moet ik misschien toch maar eens proberen!

SUNCARE

SUPER CRÈME SOLAIRE SPF 10
Voor de huid die makkelijk bruin wordt komt Sisley met de Super Crème Solaire SPF 10. Deze niet-vette textuur hydrateert de huid en beschermt ze tegen schadelijke zonnestralen. Kan tijdens de zomermaanden als dagcrème gebruikt worden.




SUPER STICK SOLAIRE SPF 30
Waar ik heel nieuwsgierig naar ben, is deze Super Stick Solaire SPF 30. Deze makkelijk aan te brengen stick voorkomt zonnebrand op de meest gevoelige delen van het gezicht zoals ogen, neus en oren. De stick is niet vettig en bestaat in een getinte of kleurloze variant.





SUPER SOIN AUTOBRONZANT HYDRATANT CORPS
Zin in een zomers kleurtje? Deze nieuwe zelfbruinende crème boordevol hydraterende bestanddelen is een echt verzorgingsproduct dat voor een mooi, natuurlijk tintje zorgt. Ruikt heel aangenaam!


MAKE-UP


Op vlak van make-up zien we ook een aantal leuke nieuwigheden!

PHYTO-CERNES ÉCLAT
Een nieuwe concealer die donkere kringen en tekenen van vermoeidheid vermindert waardoor de oogcontour er een stuk frisser uitziet. Maakt fijne lijntjes minder zichtbaar en gaat zwellingen tegen dankzij de metalen applicator die tevens verkoelend werkt. Beschikbaar in 3 kleuren.



SO INTENSE MASCARA
Onmiddellijk volle en lange wimpers, da's wat Sisley belooft met de nieuwe So Intense mascara. Dankzij een gloednieuwe technologie wordt de wimpergroei gestimuleerd en worden de wimpers versterkt. Beschikbaar in 3 kleuren.



PHYTO-LIP GLOSS
Een ultra-glanzende lipgloss die de lippen verzorgt? Het bestaat! De nieuwe Phyto-Lip Gloss voedt, verzacht, kalmeert en hydrateert de lippen zonder plakkerig gevoel. Beschikbaar in 7 kleuren.



Een welgemeende dank aan de mensen van Sisley voor de fantastische dag!

Welk Sisley-product spreekt jullie het meest aan?






7 reacties

  1. Ik zou graag de pore minimizer van Sisley proberen. Alleen jammer dat hij zo vreselijk duur is en dat ik nergens een staaltje te pakken krijg :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg :) ik ben nog nooit in Parijs geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit iets van Sisley getest, maar ik zie hierboven heel wat producten waar ik benieuwd naar ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me heerlijk zo'n dag ! Ik wist niet dat wij van hetzelfde bouwjaar waren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Super Stick Solaire moet ik misschien maar eens proberen deze zomer, klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Redhotjillypeppers: Hihi, ik denk dat onze moeders zich dat jaar van die hittegolf in '76 nog perfect kunnen herinneren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen