PERSOONLIJK: INSTAGRAM #FEBRUARI

vrijdag, maart 01, 2013


Wanneer ik 's morgens vroeg naar het werk wandel, gebeurt het eigenlijk zelden dat ik leuke dingen zie, toch niet in het Brusselse Noordkwartier. Deze prachtige zonsopgang vond ik wél de moeite! Om stil van te worden...



Koude, wind en airco kunnen rampzalig zijn voor de huid. Mijn reddende engel in nood is dit geweldige masker 'Antirougeurs Calm' van Avène! Werkt kalmerend en herstellend, zonder parfum of parabenen. Een doeltreffende SOS-verzorging!



Roze blijft een favoriete kleur! Twee nagellakken die ik de afgelopen dagen vaak gedragen heb zijn 'Fracas' van Chanel en 'Pink Valentine' van Bobbi Brown, hier samen met het prachtige Météorites Powder van Guerlain en de nagellakremover van Chanel.



Mits de nodige hints weet de bf mij altijd te verrassen. Speciaal voor Valentijn kreeg ik de nagellak 'Pink Valentine' van Bobbi Brown cadeau, mijn allereerste BB-lakje!

Ik was zo onder de indruk van de kwaliteit, dat ook de tweede kleur 'Valentine Red' uit de Pink & Red Collectie niet lang op zich liet wachten.



Valentine Red = het perfecte rood! 



Voor de nieuwe haute couture-editie van de magische Mythic Oil ging L'Oréal Professionnel de prestigieuze samenwerking aan met de ontwerpster Dilek Hanif. 

Het flesje kreeg naast een exclusief ontwerp dat de fusie tussen oosterse tradities en de hedendaagse wereld benadrukt, ook een leuke armband mee die door Dilek herself werd ontworpen. Vanaf nu verkrijgbaar bij de L'Oréal Professionnel kapper!



Volgende week wordt er mooi weer voorspeld, eindelijk! Waarschijnlijk nog net iets te fris om mijn nieuwe neon sandalen van Sam Edelman uit de doos te halen, maar toch... Temperaturen van 13°C maken mij alvast super happy!



Afgelopen woensdag was ik samen met enkele andere bloggers uitgenodigd in Parijs, voor een fantastisch event van Sisley! Meestal heb ik niet zo'n grote honger 
's morgens, maar tegen dit zalige ontbijt kon ik moeilijk neen zeggen! #thalys #firstclass

Over dit geweldig avontuur én de vele nieuwigheden van het merk, lezen jullie binnenkort uiteraard meer!




Happy weekend!
♥ ♥ ♥ 




7 reacties

  1. kijk al uit naar je verslag van Parijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, ben benieuwd naar je verslagje van Sisley & Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, die eerste foto is inderdaad prachtig. Verder ook allemaal leuke beelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh benieuwd naar je Parijs-verslagje!
    Leuke foto die met de nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, die eerste foto ! Echt prachtig.
    De Avene antirougeurs vind ik persoonlijk niet zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Valley Doll: Oei, echt? Wat vind je er niet fijn aan? Ik heb enkel nog maar het masker uit de antirougeurs-lijn getest.

    BeantwoordenVerwijderen