L'OCCITANE ♥ HAND CREAMS

maandag, maart 25, 2013


Koning winter vertoeft nog even in het land, en dus kunnen mijn handen dat extra toefje handcrème heel goed gebruiken. L'Occitane heeft er een aantal fijne in het assortiment, die zeker het vermelden waard zijn.

Handcrème moet voor mij in de eerste plaats doeltreffend zijn. Hydrateren, voeden en beschermen, zonder plakkerig gevoel. Voeg daar nog een lekker geurtje aan toe, en ik ben verkocht! 



De handcrèmes van L'Occitane zitten verpakt in een handige plastic knijptube, en bestaan in verschillende geuren.

Extra handig zijn deze kleine tubes van 30 ml, zeker voor in de handtas. Schattig! Voor de grootverbruikers onder ons heeft L'Occitane ook tubes van 50 ml, 75 ml en sommige geuren zelfs in 150 ml! Cool!




Ik testte de geuren 'Roses 4 Reines', 'Pivoine Flora', 'Lavande' en 'Shea Butter 20%'. De drie eerste hebben een gelijkaardige lichte textuur die heel snel in de huid trekt. De vierde variant, 'Shea Butter 20%', is iets dikker van textuur maar smeert toch nog heel makkelijk uit.

De 'Rose 4 Reines' is mijn favoriet qua geur, samen met de 'Shea Butter 20%', die dan weer het meeste comfort biedt tijdens dit gure winterweer.




Deze handcrèmes zijn verkrijgbaar in de L'Occitane verkooppunten of op www.loccitane.be
Prijs: 7 euro (30 ml)







7 reacties

  1. mooie verzameling :) ik heb er ook een paar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die met sheaboter heb ik ook en vind ik erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn echt dé fijnste handcrèmes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rozen zijn altijd goed maar die met lavendel lijkt me ook super !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo eentje moét ik toch echt es proberen. Ik heb zo vaak last van droge handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shea butter is mijn favoriet! Zeer goede handcrème

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jammer dat ik die met shea heb gekocht bij nader inzien, die doet mijn handen vuil en zwaar aanvoelen

    BeantwoordenVerwijderen