GIVENCHY LE VERNIS '07 GRENAT INITIÉ'

vrijdag, maart 29, 2013


Givenchy bracht eind januari 'Le Vernis Givenchy' uit, en da's voor een grote nagellakfan zoals ik meteen een goeie reden om er eentje uit te proberen. 

De nagellak kreeg naast een nieuwe verpakking, een compleet nieuwe formule met een professioneel kwastje dat de nagels in één enkele passage van een intens glanzend en dekkend kleurlaagje voorziet.  




'Grenat Initié' is een mooie tijdloze rode kleur. Een echte klassieker! De verpakking, die vind ik geweldig! Stijlvol, chic, en een beetje stoer dankzij de fijne lederen details op de dop van het flesje.




Het kwastje kreeg een kleine gedaanteverwisseling en lakt door z'n brede, platte vorm zoveel beter. Bravo, Givenchy! Het is een beetje korter dan hetgene we al gezien hebben bij andere merken, maar ik ben zeker fan.




Een nagellak met een perfecte dekking in één enkele laag, zoals Givenchy het omschrijft zou ik het niet meteen noemen. Voor een dekkend resultaat zijn 2 lagen echt wel nodig, toch bij deze kleur.

De formule is bij 'Grenat Initié' vrij vloeibaar en daardoor ook makkelijk en egaal te verdelen. Extra punten voor de droogtijd want die is echt razendsnel! De nagellak bleef een viertal dagen mooi zitten (én glanzen!) zonder chippen, wat toch wel een flinke prestatie is! 

De volgende kleur die op mijn verlanglijstje gaat is 'Beige Mousseline', een prachtige nude kleur! 



Le Vernis Givenchy is exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL.
Prijs: 21 euro (10 ml)






5 reacties