DIOR CHÉRIE BOW - VERNIS '306 GRIS TRIANON'

vrijdag, maart 08, 2013






De keuze aan lentekleurtjes voor de nagels is deze dagen groter dan ooit. Als ode aan de lente bracht Dior Chérie Bow uit, een collectie boordevol frisse kleuren die volgens mij bij vrijwel iedereen in de smaak valt.

In deze collectie zijn drie nagellakkleuren uitgebracht: 'Rose Tutu', 'Rosy Bow', en 'Gris Trianon', waarvan ik jullie de laatste ga laten zien. 
  


Gris Trianon is een neutrale, tijdloze kleur. Geen al te opvallende, speciale kleur maar wel een aanrader voor wie nog op zoek is naar een mooie grijze nagellakkleur. Wat ik vooral mooi vind aan Gris Trianon is z'n mooie cream finish, daardoor komt de kleur echt tot z'n recht. Er valt ook niet echt bruin in te bespeuren, waardoor verschillende huidtinten er mee weg kunnen.

Wanneer ik eens geen roze of rood draag op m'n nagels, kies ik steevast voor deze. Gris Trianon heeft naast een mooie glossy finish, een aangename crème textuur die bovendien uitstekend dekt in twee laagjes.  



Misschien is het jullie ook al opgevallen, de naam van de nagellakkleur is sinds kort ook op het flesje terug te vinden, i.p.v. op de onderkant. Stijlvol en handig, vind ik! 


Dragen jullie vaak grijze nagellak, of toch niet?



Dior Vernis 'Gris Trianon' maakt deel uit van de Chérie Bow collectie en is verkrijgbaar bij de parfumerie.

Prijs: 24,80 euro






7 reacties

  1. Jaaa! Grijs vind ik wel iets chiques hebben, naast nude. Grijs met een shimmer erin vind ik wat specialer. Met die naam aan de onderkant doet hij me wel denken aan Chanel lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou opzich wel van grijze lakken. Deze is pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik neig wel naar taupe, eerder dan naar grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur ! Ik heb een 2-tal grijze lakjes en vind het wel leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik draag zelfs héel graag grijze lakken :) Deze is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen