DIOR ADDICT GLOSS & VERNIS 'SPRING BALL'

vrijdag, maart 22, 2013


Bij gebrek aan mooi weer zorgt een sprankelende koraalkleur zoals deze 'Spring Ball' uit de nieuwe Dior Addict collectie voor het ultieme lentegevoel. Jullie zagen de Dior Addict collectie (check!) eerder deze week al passeren, en vandaag krijgen jullie enkele swatches te zien.

LE VERNIS '343 Spring Ball' - 24,80 euro

Hoe mooi de drie andere kleuren uit de collectie ook mogen zijn, deze koraalkleur sprong er voor mij meteen uit! Anders dan de meeste koraalkleurige lakjes die ik heb, bevat deze fijne glitterdeeltjes die echt voor een heel mooi effect zorgen.



Meestal heb ik het niet zo voor glitternagellak, of het moet iets 'speciaal' zijn. Wel, deze is dat zeker en vast! De combinatie van de kleur en de fijne glittersdeeltjes maken van deze 'Spring Ball' iets magisch... en onweerstaanbaar! 


'Spring Ball' lakt ook hier weer als een droom... Netjes, egaal en makkelijk door het brede kwastje. Ook qua houdbaarheid valt er niet te klagen, na drie dagen heb ik nog steeds geen last van tipwear.

Door de fijne glitters in de lak heb je misschien iets meer tijd nodig om te verwijderen, maar dat valt eigenlijk nog wel mee.




DIOR ADDICT GLOSS '433 Délice' - 30,71 euro

De Dior Addict lipgloss kreeg een nieuwe gelformule met hyaluronzuurdeeltjes voor nog meer hydratatie en comfort. Ik was al fan van de vorige versie, maar ik heb de indruk dat deze iets minder plakt wat zeker een voordeel is.



De kleur 'Spring Ball' geeft de lippen niet zozeer kleur, maar wel een mooie schittering. Wat mij betreft zeker een aan te raden kleur!



De Dior Addict collectie ligt in België vanaf 10 april 2013 in de winkels.
Wie niet kan wachten vind ze wel al in de Franse parfumerie!


Happy weekend!
xoxo





7 reacties

  1. I love die lipgloss van Dior.. ik heb de kleur "pearl"
    Het lakje is ook heel mooi!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lipglossjes van Dior zijn altijd zo mooi! Leuk dat ze matching nagellak hebben nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lakje!! En de lipgloss ziet er ook mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen